- Reaktionen
- 5.783
- Checks
- 3
So schauts aus, ist scho sehr sehr reif, holt nimma laung, also schau dazuaJa ich weiß, das Verfallsdatum ist wie bei Obst, nicht lange haltbar![]()
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
So schauts aus, ist scho sehr sehr reif, holt nimma laung, also schau dazuaJa ich weiß, das Verfallsdatum ist wie bei Obst, nicht lange haltbar![]()
Bist holt kuane?Für des bin i nit, Sternschnuppen eher, aber da geh i lieber zu Bettwas für Romantiker
I scho, owa ham holt ned olleDafür hat ma in jedm gscheitn Haushalt an Schwassschirm.
In Brasilien ist eine Kuh auf das Hausdach ihres Bauern gestiegen (das Haus stand am Hang) und durchgebrochen. Das Tier fiel direkt auf den Bauern, der dort schlief. Der Bauer verstarb und die Kuh lebt.Am 21. Dezember dauert die Sonnenfinsternis am längsten

Drum hob i as Gebäude umbaut, vorher hot ma in die Dochrinn einibrunzn können.In Brasilien ist eine Kuh auf das Hausdach ihres Bauern gestiegen (das Haus stand am Hang) und durchgebrochen. Das Tier fiel direkt auf den Bauern, der dort schlief. Der Bauer verstarb und die Kuh lebt.
Bloß gut, dass dir das nicht passiert ist.
Ein altes Phänomen, die Erde steht si solwa im WegAm 21. Dezember dauert die Sonnenfinsternis am längsten
Ma, Burli hod scho laung koana mehr zu mir gsogt.Guten Morgen Madeln und Burlis
I füh mi a geehrtMa, Burli hod scho laung koana mehr zu mir gsogt.![]()
I moch des immer zu Weihnochten. Des sport die SpritzkerzenBua hätt Gestern jo no a Spaßerl drauf ghobt, er hätt mit da Flex gschnittn und hätt filmen solln wia die Sternschnuppen fliagn
A ned schlechtI moch des immer zu Weihnochten. Des sport die Spritzkerzen![]()
I moch des immer zu Weihnochten. Des sport die Spritzkerzen![]()
Und vor ollem heart ma daun ned waun i Stille Nacht singA ned schlecht![]()