- Reaktionen
- 26.283
- Checks
- 1
Wor wirklich wieda mol a guat gelungenes MarketingHast du sie gesehen ?
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
Wor wirklich wieda mol a guat gelungenes MarketingHast du sie gesehen ?
Hob eh kurz gschaut und dafür schmeißn viele verdammt viel Geld weg

Des is eh no nix, owa do san viele dafür noch Spanien gepilgertjo, 1 Euro 50 für die Alufolienbrilln, da kaufi mi a liaba a Hüsn![]()
Des is eh no nix, owa do san viele dafür noch Spanien gepilgert
Liebe Grüße vom Buam, recht hoßtjo, 1 Euro 50 für die Alufolienbrilln, da kaufi mi a liaba a Hüsn![]()
Owa do bist sicher a poor Tausend Euro losjo, dortn siagt mas oba a sicha bessa![]()
Jeder was Urlaub fährt schaut des Geld eh nit an. Ob mit oder ohne SchuldenOwa do bist sicher a poor Tausend Euro los
Ok, i fohr a Urlaub und zohl 2098Jeder was Urlaub fährt schaut des Geld eh nit an. Ob mit oder ohne Schulden![]()
Stimmt a wiederUnd blöd wären sie wenn sie nicht jedem die Hose abziehen wenn's so.... Sind
Ok, i fohr a Urlaub und zohl 2098

schaut weniger auswieso net 2100![]()
I wü jo ned so spot dabei seinwieso net 2100![]()
Ich zum Glück nichtOk, i fohr a Urlaub und zohl 2098
Wahnsinn was ich mit diesem Geld alles anstellen könnte, wo ich etwas hab dafür. Aber das ist eine andere Geschichte. Ich gönn es jedem/jeder , so ist es nichtOk, i fohr a Urlaub und zohl 2098
Dafür hat ma in jedm gscheitn Haushalt an Schwassschirm.jo, 1 Euro 50 für die Alufolienbrilln, da kaufi mi a liaba a Hüsn![]()
Guten Morgen, bin a scho uma 23 Uhr wieder aufJetzt schon?