- Reaktionen
- 26.468
- Checks
- 9
I schreib scho oft sehr Windisch![]()
Issa lei a yugodialekt![]()
ärga ois des @Mitglied #505578 kannst a net schreiben

Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
I schreib scho oft sehr Windisch![]()
Issa lei a yugodialekt![]()

Zamt kluppnsacklärga ois des @Mitglied #505578 kannst a net schreiben- was dem oft auscumt, da hauts da soweiso as @Mitglied #267076 aufd Seitn
![]()
Na, digital überfordertIssa lei a yugodialekt![]()

I hob dafir sogor zuwenig Gehirnwindungenärga ois des @Mitglied #505578 kannst a net schreiben- was dem oft auscumt, da hauts da sowieso as @Mitglied #267076 aufd Seitn
![]()
Solange ned in hof scheisst....I hob dafir sogor zuwenig Gehirnwindungen
Macht nichts ich bin auch eh eher fürs analogeNa, digital überfordert![]()
Fickst auch lieber Analog als Digital?Solange ned in hof scheisst....
Macht nichts ich bin auch eh eher fürs analoge![]()
Auf alle fälleFickst auch lieber Analog als Digital?
Da Buali wü holt ned mehrAuf alle fälle
Die 15 Jahre gemeinsam musizieren prägte offenbar auch seine Familie, jeder der Kollegen wurde namentlich erwähntHätt sein Heu nie gebraucht, owa wia er als Briefträger noch Kühe hatte und bei uns Heu zukaufte, nahm ich es halt und es war oft Lustig als er seinen Pöttinger Kadett entleert hatte.
Mit meinem Vater machte er gemeinsam mit meinem Vater in einer Gruppe 15 Jahre Tanzmusik, bis die Tochter vom Michl durch einen Stromunfall tödlich verunglückte
Wia kummst jetzt auf des ????I schreib scho oft sehr Windisch![]()
Homa vaschlofn????Schen Gu Morgn mitanaund
️
️
️
️
Lies mei GeschriebselWia kummst jetzt auf des ????![]()
Nix is kemmanDo bin i gspannt ob Heut a Gewitterregen kommt
Das mit fertig kann ja viel heissenBis i bei dir untn bin, bist jo fost fiadi![]()
Hom deine Milkas leicht zweng Bewegung wäus zua Pediküre miassn?Owa wir werden trotzdem olls fürs Silieren aufgeilen, es geht dann schnell. Owa Morgen und Übermorgen wolln ma die Milkas ihre Fiaß mochn, dazua lod i unser @Mitglied #680766 a recht herzlich ein
Des is bei Laufställe jo fost schlimmerHom deine Milkas leicht zweng Bewegung wäus zua Pediküre miassn?
Najo a poa wern scha kaiman seinNix is kemman