Farmi´s Treffpunkt

• Ersteller Ersteller Gast
  • Erstellt am Erstellt am
Soda, Heut hob i beim Holzn meine Kettn mit. Is des letzte mol bled glaufn. Hob nix dabei ghobt, weil i mein Freind mit Seilwinde für an Schneebruchbam dabei ghobt hob und er is hoam gfohrn weil s im as Endstück vom Seil zsprengt hot um zu wechseln. Owa i wollt weiter mochn und hob mi auf die dürren Birken verschaut. Bis Oane in den Ästen hängen blieb, weil i nix dabei ghobt hob wollte ich sie umdrücken und so fiel die 034er zu Opfer
Wir zwoa a 35 Johr olte Windn in Gemeinschaft, owa do ziagt da Traktor mehr. Weil i des Meiste eh mit da Rückezaung mochn mog scher i mi ned mehr drum und hol mi jemanden mit a gscheite Windn. Vorgestern is holt dumm glafn und i zu Orbeitsgeil

Des is va Puntigam kumma
Puntigamer is grundsätzlich eh nicht schlecht, owa as Märzen leidet holt unter die Geschäftsgeilheit von Heineken. Wenn wer kommt brauchst in unser Region a Puntigamer, owa i trink meistens a Anderes.
Gestern gschaut 50 Liter Puntigamer Panther und aufgerundet 120 Euro is owa a ned billig

Puntigamer is grundsätzlich eh nicht schlecht, owa as Märzen leidet holt unter die Geschäftsgeilheit von Heineken. Wenn wer kommt brauchst in unser Region a Puntigamer, owa i trink meistens a Anderes.
Gestern gschaut 50 Liter Puntigamer Panther und aufgerundet 120 Euro is owa a ned billig
Des woa nou vor da Heineken Zeit

Zurück
Oben