- Reaktionen
- 22.291
- Checks
- 1
Des is va Puntigam kummaWir ham in der Gemeinde an Hobbybrauer, dort wird das Bier sowieso nicht alt. Owa mi schmeckn diese selbst gstricktn Sochn ned wirkli
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
Des is va Puntigam kummaWir ham in der Gemeinde an Hobbybrauer, dort wird das Bier sowieso nicht alt. Owa mi schmeckn diese selbst gstricktn Sochn ned wirkli
Wir zwoa a 35 Johr olte Windn in Gemeinschaft, owa do ziagt da Traktor mehr. Weil i des Meiste eh mit da Rückezaung mochn mog scher i mi ned mehr drum und hol mi jemanden mit a gscheite Windn. Vorgestern is holt dumm glafn und i zu OrbeitsgeilSoda, Heut hob i beim Holzn meine Kettn mit. Is des letzte mol bled glaufn. Hob nix dabei ghobt, weil i mein Freind mit Seilwinde für an Schneebruchbam dabei ghobt hob und er is hoam gfohrn weil s im as Endstück vom Seil zsprengt hot um zu wechseln. Owa i wollt weiter mochn und hob mi auf die dürren Birken verschaut. Bis Oane in den Ästen hängen blieb, weil i nix dabei ghobt hob wollte ich sie umdrücken und so fiel die 034er zu Opfer
Puntigamer is grundsätzlich eh nicht schlecht, owa as Märzen leidet holt unter die Geschäftsgeilheit von Heineken. Wenn wer kommt brauchst in unser Region a Puntigamer, owa i trink meistens a Anderes.Des is va Puntigam kumma
Leutschach is owa eigentlich as Hopfenanbaugebiet für GösserIn Leutschach woa die Junker Verkostung und vorher hota a Jungbier ausgeschenkt
Des woa nou vor da Heineken ZeitPuntigamer is grundsätzlich eh nicht schlecht, owa as Märzen leidet holt unter die Geschäftsgeilheit von Heineken. Wenn wer kommt brauchst in unser Region a Puntigamer, owa i trink meistens a Anderes.
Gestern gschaut 50 Liter Puntigamer Panther und aufgerundet 120 Euro is owa a ned billig
Damals hot Puntigamer no wos taugtDes woa nou vor da Heineken Zeit
Auf die Frog wo der ganze Hopfn hin geht hot a gsogt DeutschlandLeutschach is owa eigentlich as Hopfenanbaugebiet für Gösser
Wohrscheinlich für s OktoberfestAuf die Frog wo der ganze Hopfn hin geht hot a gsogt Deutschland

Wauns @ Henderl Bier heat is a glei do![]()
Aussa ma braucht a ReparaturseidlNatürlich
Nua nu a bissl friah dafia![]()
Ah geh, ma muaß friah gnua aungfaunganNatürlich
Nua nu a bissl friah dafia![]()
Oda a ReparaturfaßlAussa ma braucht a Reparaturseidl![]()

Des san andere DimensionenOda a Reparaturfaßl![]()
Oda a Reparaturfaßl![]()

I moch as Meiste in größeren EinheitenDes san andere Dimensionen![]()

Mein Segen hot a

Dei Standartglasl is a MosI moch as Meiste in größeren Einheiten![]()
![]()