- Reaktionen
- 55.097
- Checks
- 2
Na, GsD nedWer in wien
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
Na, GsD nedWer in wien
Genau, Milch von den EiernKuhbert? Gibst du Milch? Frische Milch vom Bauern klingt auch komisch!

Kannst Holzspalten kommenWer in wien
Kannst Holzspalten kommen
Gach wär des gor a Geschäft, teira muaß damit holt sein wia wos die Stutenmilch kostet. An der Menge happert sGenau, Milch von den Eiern![]()
![]()
Nee, owa er muaß ned mol Mobil sein, es gibt die Südbahn und i hol ihm dann am Bahnhof scho o. Owa er muaß dazua schaun für a langes Wochenende, es soll si jo auszohln a. Wenn a des mocht lass i die Motorsog a am Sonntag singenBist noch Wean zogn![]()
StimmtI woaß ned, die 500i is koa richtige Stihl, hot zwoa richtig Duda, owa startfreudiger wor die 034er
Und du musst wieder eskalierenGenau, Milch von den Eiern![]()
![]()
Guten Morgen mein Frühlingsfrischer
Die 034er wor saugeil zu starten, hoffentlich bringt s da Herbert wieder hin. Bin ned gaudehalber auf Stihl so Happy. Owa mit n Vota sei japanische Stihl 009 host a umgehn können müssen. Hob s a poor mol mein Schwoga glichn, des wor da Anfang vom EndeStimmt
Meine is a a bissi zach
Ah gehUnd du musst wieder eskalieren![]()
Guten Morgen ! Vielleicht ist es schon eine richtige Chinesische die haben ja Stihl gekauftI woaß ned, die 500i is koa richtige Stihl, hot zwoa richtig Duda, owa startfreudiger wor die 034er
Des is a GerüchtGuten Morgen ! Vielleicht ist es schon eine richtige Chinesische die haben ja Stihl gekauft