- Reaktionen
- 28.472
- Checks
- 9
Für s Grundwasser zb. recht guat
jo scho, oba I waß net ob si da Petrusko ums Grundwassa Gedanken macht

Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
Für s Grundwasser zb. recht guat

Is do wieda a Aundara zuaständig?jo scho, oba I waß net ob si da Petrusko ums Grundwassa Gedanken macht![]()
I mechat a as Spatzi in dick gepolsterte Lippen legen![]()
Is do wieda a Aundara zuaständig?
Yep, bin deiner Meinung![]()
Er muass uns a Wiesn zu Verfügung stön mir mochn an wiesenpledera
Nana, i tua nur gründlich hintn noche orbeitn
Könnt s scho hom, woxt eh koa GrosEr muass uns a Wiesn zu Verfügung stön mir mochn an wiesenpledera![]()
![]()
Owa aufpassn das ned im Staub dastickts, es is SautrockenEr muass uns a Wiesn zu Verfügung stön mir mochn an wiesenpledera![]()
![]()
Host glesn Bike-Zeit mir mochn aufn Homo sein Wiesen FreizeitgestaltungKönnt s scho hom, woxt eh koa Gros
A Lippen und SpatzifestHost glesn Bike-Zeit mir mochn aufn Homo sein Wiesen Freizeitgestaltung![]()
Is nua a leichte UnterstützungGrillen kitzeln![]()
Va die hört ma a nix mehr, wohrscheinlich is as zwormGrillen kitzeln![]()
So, einer nach dem anderenI mechat a as Spatzi in dick gepolsterte Lippen legen![]()

@Mitglied #708086 bist unser Schatten Spender und dann noch a bissl mehr als BelohnungHost glesn Bike-Zeit mir mochn aufn Homo sein Wiesen Freizeitgestaltung![]()

Eh klor, is bei an Gangbang a ned vü aundasSo, einer nach dem anderen![]()
I gib eich a Platzerl im Schatten und i brauch mi ned niederhoazn lossn@Mitglied #708086 bist unser Schatten Spender und dann noch a bissl mehr als Belohnung![]()
Was du alles weißtEh klor, is bei an Gangbang a ned vü aundas