- Reaktionen
- 88.201
- Checks
- 3
Du bist ja a netta Power Mitglied und ka gfeanste Rotzpippn...Trau i mich do ned sogn..![]()
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
Du bist ja a netta Power Mitglied und ka gfeanste Rotzpippn...Trau i mich do ned sogn..![]()
yassi les't jo mit..Du bist ja a netta Power Mitglied und ka gfeanste Rotzpippn...![]()
Gfeanst geht ondast..
i hätt ma docht du kennst mi besser..
0Nu zwei Arbeitstage des Jahr... heute inbegriffen...![]()
Du arbeitest am Sonntag? Pfarrer?Nu zwei Arbeitstage des Jahr... heute inbegriffen...![]()
I kenn außer meinen Kollegen eh kan mehr der heuer nu was hackelt...Familie, Freunde, Bekannte de i waas ...neamt...nur i...
Nu zwei Arbeitstage des Jahr... heute inbegriffen...![]()
2½
Ui...hackelt do sunst a nu wer...
Ministrant...Du arbeitest am Sonntag? Pfarrer?
irgendwer muas jo schaun dass da lodn renntUi...hackelt do sunst a nu wer...
Und i hab dacht des warrat i...irgendwer muas jo schaun dass da lodn rennt![]()
Ui Silvester auch
hmm.... i könnt dafür sorgn dassd ah wos tun tuan hostUnd i hab dacht des warrat i...![]()
I waas gar ned wia oft i Sylvester in da Nacht in da Arbeit war..sicher 7, 8 moi zumindest...Ui Silvester auch
Hab seit 45 Jahren noch nie zu Silvester gearbeitet, und hab sogar am 30. Dienstfrei![]()
hmm.... i könnt dafür sorgn dassd ah wos tun tuan host![]()
![]()

najo.... nur wenns unbedingt notwendig is. auf abruf daham hoid.Ui Silvester auch
Hab seit 45 Jahren noch nie zu Silvester gearbeitet, und hab sogar am 30. Dienstfrei![]()
Ist bei mir noch vom (Versicherungs KV) eines der GoodiesI waas gar ned wia oft i Sylvester in da Nacht in da Arbeit war..sicher 7, 8 moi zumindest...