- Reaktionen
- 180.254
- Checks
- 101
warum glaubst, schreib i des sunstDerf i des bei dir probiern??![]()
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
warum glaubst, schreib i des sunstDerf i des bei dir probiern??![]()
Jiatzt oba Probien dand Hund und FrettaDerf i des bei dir probiern??![]()
du zahst zum Schluß zvü aun..und dann schleift er am Boden......Derf i des bei dir probiern??![]()
Bei dem vom Foto is nur leider nix zum festhoidngeh - suachst da a Manderl - des ho a Schwanzerl - da hoidsd Di o und foigst eam brav![]()
weu er überall eingölt isBei dem vom Foto is nur leider nix zum festhoidn
jo mei - de Aufpumpntn gehn a schnö einBei dem vom Foto is nur leider nix zum festhoidn
Ähm… musst da a scho suchn unterhalb vom Gürtel???i war schon beim Augenarzt.....jetzt seh ich wieder wie Klein Adlerauge...oder hoit Groß Brillenschlange)
Wei grauslich!weu er überall eingölt is)???
Öl muss ned überall sein…Und wie.....i hob immer 5 Versuche braucht bis ich ihn koppt hobÄhm… musst da a scho suchn unterhalb vom Gürtel???![]()
Und wie.....i hob immer 5 Versuche braucht bis ich ihn koppt hob)
Owa ned wegen der Bergtour mit mir!Wenns di beruhigt: i brauch boid an blindnhund....![]()
Body-2-Body-Massagedabei fällt mir ein: I könnt a wieder mal a Ölung brauchen!
Owa ned wegen der Bergtour mit mir!![]()
![]()

Der Pronto Spar am Hauptbahnhof hat eh offen.I hät gestern einkaufen gehn solln, heit is jo Sonntag![]()
Strafe muss sein.I was da San aber sicher 1000 Leute wie am Prater Stern.