- Reaktionen
- 85.481
- Checks
- 6
Vl a bisserlBisschen Anabolika![]()
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
Vl a bisserlBisschen Anabolika![]()
muass i do ned über de Weiberl meditiern gehnEr schaut wiar a schokoküchlein aus, oiso na!
ah geh..so a Foischirm bremst eh nur wenn man mutig isOhne Fallschirm fliegt man dann auf die Schnauze
![]()
wozu auch...unnötiger BallastAnhang anzeigen 10470166vü is do net im hoserl?!!![]()
stimmt... laut Chirurgie-Gschichtln passn do sogoa gaunze Dopplafloschn einiWos gibt es net fiar große oarschlecher do draußen!

@Mitglied #473397 do schau her....und du jamerst wegen an Ei in dein Poschal ummadum!stimmt... laut Chirurgie-Gschichtln passn do sogoa gaunze Dopplafloschn eini![]()
@Mitglied #473397 do schau her....und du jamerst wegen an Ei in dein Poschal ummadum!![]()
Hansi? Du hast gerade mit 12 Zeilen mein Seelenleben zitiert.
Geh bitte… ghoid da sowos… I muss eh scho zum Augenarzt weil I schlecht seh- am End verbietet er mir des Forum Weils so rapide bergab gehtAnhang anzeigen 10470166vü is do net im hoserl?!!![]()
Wenns di beruhigt: i brauch boid an blindnhund....Geh bitte… ghoid da sowos… I muss eh scho zum Augenarzt weil I schlecht seh- am End verbietet er mir des Forum Weils so rapide bergab geht![]()
Deshalb ja die Muckis.....Anhang anzeigen 10470166vü is do net im hoserl?!!![]()
geh - suachst da a Manderl - des ho a Schwanzerl - da hoidsd Di o und foigst eam bravWenns di beruhigt: i brauch boid an blindnhund....![]()

i war schon beim Augenarzt.....jetzt seh ich wieder wie Klein Adlerauge...oder hoit Groß BrillenschlangeGeh bitte… ghoid da sowos… I muss eh scho zum Augenarzt weil I schlecht seh- am End verbietet er mir des Forum Weils so rapide bergab geht![]()
AaahDeshalb ja die Muckis.....
Derf i des bei dir probiern??geh - suachst da a Manderl - des ho a Schwanzerl - da hoidsd Di o und foigst eam brav![]()