N
Gast
(Gelöschter Account)
Aber nicht die Frisur zerstören.Über dei wossakopferl muass passn![]()
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
Aber nicht die Frisur zerstören.Über dei wossakopferl muass passn![]()
Nimm an schwarzen sackEine oder zwei? Große? Kleine?
'kay.Nimm an schwarzen sack![]()
HausfrauenarbeitLass nie einen Hund kurz alleine. Der hat sich im Bett gewuzzelt und jetzt kann I die Fellbüschel raussaugengfrast
Des konnst da glei söwa merkn, i hob untn grod frisch gföhntAber nicht die Frisur zerstören.
Ich nehm das nächste Mal wieder den Kamm mit und mach dir einen Seitenscheitel.Des konnst da glei söwa merkn, i hob untn grod frisch gföhnt![]()
Ich nehm das nächste Mal wieder den Kamm mit und mach dir einen Seitenscheitel.
Aber kommt sicher wieder in Mode.Des is do nimmer "in"
Mit der frisur kimm i oba zu kan stich mehrAber kommt sicher wieder in Mode.
A sogst,sunst drahst die hald umMit der frisur kimm i oba zu kan stich mehr![]()
Dann müssen wir rasierenMit der frisur kimm i oba zu kan stich mehr![]()
und schubst die noch übern Hügel weil er so grob zustößtDoch, vü oarsch und gaudi, oba sicha net mit @Mitglied #54914... Der wü poposex mittn im steilhaung, ohne mi!!
Mei Opa hot a an kriegt...aber bei an aunderen VereinMei tant is a im orden gwesen![]()
Ich versprech dir, ich nehm auch Seile mit!Doch, vü oarsch und gaudi, oba sicha net mit @Mitglied #54914... Der wü poposex mittn im steilhaung, ohne mi!!

Sicha nicht!!!!Dann müssen wir rasieren![]()
jo kane aus Plastik......und duchsichtig solln a ned seiNimm a papiertütn mit, de werd i brauchn
Zu spät. Sense, Schaum, Rasierer und Lotion sind schon eingepackt für morgen FrühSicha nicht!!!!