- Reaktionen
- 25.583
- Checks
- 9
I hob a religiöse erziehung ghobt
davon san oba eh nur a poar winzige Fragmente überbliebn
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
I hob a religiöse erziehung ghobt
endlich a oidmodische FrauSicha nicht!!!!
Oid meinst.endlich a oidmodische Frau)
na hoffentlich liest die Esther des nedOid meinst.
I geh morgens nie zum Friseur!!!!Zu spät. Sense, Schaum, Rasierer und Lotion sind schon eingepackt für morgen Früh![]()
Heast.... I hob in rosnkraunz stets im schlüppidavon san oba eh nur a poar winzige Fragmente überbliebn![]()
Hausbesuch und nun pscht.I geh morgens nie zum Friseur!!!!![]()
Du meinst Liebeskugeln.Heast.... I hob in rosnkraunz stets im schlüppi![]()
Her auf, du mochst ma aungstHausbesuch und nun pscht.
Bei an Hausbesuch braucht ja nur den Mund aufmochn und Aaaaaa sogenHer auf, du mochst ma aungst![]()
Wieso Aaaa,,, er kimmt wengan schamhoarBei an Hausbesuch braucht ja nur den Mund aufmochn und Aaaaaa sogen)
Na schau, de hob i schi laung nimma trognDu meinst Liebeskugeln.
Du bist tot!!!Oid meinst.
ja und.....glaubst wirklich es bleibt beim Schamhaar ..Männer san doch HalodrisWieso Aaaa,,, er kimmt wengan schamhoar![]()
er hot si nur verschriebnDu bist tot!!!![]()
Ohne Fallschirm fliegt man dann auf die Schnauze

monxmoi owa ah anfoch nur dumm!
So ein Aufprall kann ernüchternd seinOhne Fallschirm fliegt man dann auf die Schnauze
![]()

Ohne Fallschirm fliegt man dann auf die Schnauze
![]()
mit Falschrim brauchts oba koan Mut mehr und ma kommt ned weiter! koa Wunder, dass so viele Menschen nimma aus ihrer Komfortzone rauskommen - olle wolln nur noch de "schönen Seiten" des Lebens :-(So ein Aufprall kann ernüchternd sein![]()