G
Gast
(Gelöschter Account)
Na Hauptsoch MIA san MIAJa... ist a Stückerl weit weg vo "DO"![]()

Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
Na Hauptsoch MIA san MIAJa... ist a Stückerl weit weg vo "DO"![]()

Kummt drauf au wos d ins Wossa eini tuast..... dann wärst aber mit hunderte Liter Regenwasser vermutli trotzdem ausgetrocknet
![]()
Schönen Nachmittag, ich bin froh über den Regen![]()
na selbstverständlich....damit die Knospen wieder richtig spriessen...und aussadem ham ma jetzt wieder Zeit um über das 2te Most4tler Reload Treffen nachzudenken......Schönen Nachmittag, ich bin froh über den Regen![]()
Wos und wia vü tschechast grod¿na selbstverständlich....damit die Knospen wieder richtig spriessen...und aussadem ham ma jetzt wieder Zeit um über das 2te Most4tler Reload Treffen nachzudenken......![]()
Auf mehr wia uns 2 kum i imma nu nitrevised ?
ist auch nicht der letzte Tag an dem ich einen Ausflug mache - naja i hoffs zumindestNa du bist a. I bin bis 4. jedn Tog auf da Uni
A bissl an Vualaf brauch i scho..![]()
AHA! Ein Feinspitz, der des eigene Wasser schätztjo, du hast Recht.......na, i trink ned immer a Bier - manchmal auch Aperol-Spritz - mit eigenem Sprudelwasser![]()
Na du bist a. I bin bis 4. jedn Tog auf da Uni
A bissl an Vualaf brauch i scho..![]()
Hod di da Blitz gstroaft?
na geh bitte....in da Frua schau i imma so aus.......i brauch kan Blitz um so auszusehen......do solltest mi noch ana haßn Liebesnocht sehn....Hod di da Blitz gstroaft?![]()