- Reaktionen
- 95.010
- Checks
- 11
...klapperstorch

Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
...klapperstorch

War mir am 10.3 ja dürfte so gewesen sein... heute eigentlich nicht... nein heute nichtIs dir fad?![]()
Des is aber nett vo dir, dass du mir meinen Poscha losst![]()
S nächstemal schreib i wieder oasch
![]()

Passt eh besser zu mirS nächstemal schreib i wieder oasch
![]()
Motorradlfahrer, die kennens.Wie jz??
Nur den Bäuerinnen wir das Recht auf Sex zuerkannt?
Den Männern welcher Berufsgruppe sollen wir uns denn zuwenden
perforationstechnologie im vormarsch
Verhüterli
Geeehh... i waaaß nedMotorradlfahrer, die kennens.
Vermutli gehörst dann zu denen, die s'genoppte Verhüterli mit de Noppen nach innen tragenperforationstechnologie im vormarsch![]()

Jo genau.Geeehh... i waaaß ned... die wollens dann goar am Motorradl mochn und des is ma in meinem Alter scho zu unbequem
![]()
Dos sein kane Noppen, dos is GanslhautVermutli gehörst dann zu denen, die s'genoppte Verhüterli mit de Noppen nach innen tragen
![]()

eher drücken oder schieben- konn sein, weil außen woas kondom eh laung gnua - es muss quasi nach innenVermutli gehörst dann zu denen, die s'genoppte Verhüterli mit de Noppen nach innen tragen
![]()

Wenn ma an gscheitn Seitnständer hat kann nix passiern.Geeehh... i waaaß ned... die wollens dann goar am Motorradl mochn und des is ma in meinem Alter scho zu unbequem
![]()
Wenn ma an gscheitn Seitnständer hat kann nix passiern.

Jo genau.
Und Kratzer im Lack riskieren.
Oder goa das die Maschin umfollt![]()
Und dos olles riskieren, für a bissal feicht gspian![]()
I hob nie behauptet, dass i b'sundas hübsch binDos sein kane Noppen, dos is Ganslhaut![]()
Hods di moi g'schmissn mit an Steifen?Wenn ma an gscheitn Seitnständer hat kann nix passiern.

Scheiß auf Charisma, wenn die beim Blosn onstrengst und a gscheits Arschal zum Draufhauen host, kim ma schon zom... bist a nimma da Jüngste und mogst das auch scho lieber bequem
... bräuchtest ned so auf dei Sorge ums Moped schieben
I hob nie behauptet, dass i b'sundas hübsch bin
Owa es hod letztens moi Ana behauptet, dass i dafür Charisma hob
![]()