I hob ned gwusst, dass i da Betreiber bin aber guat - haha

sieht ma wieder, wia deppat manche daherredn.
I versteh ehrlich gsagt a ned, warum ma dauernd kritisiert, statt dass ma einfach ned hingeht, wennâs einem ned passt?
Mir san scho oft im Amoria gwen und immer zufrieden â und könnenâs aus Sicht von an Paar echt weiterempfehlen. Dass ihr als Single-MĂ€nner oft unzufrieden seid, braucht euch ehrlich ned wundern⊠genau deswegen gibtâs dann Preiserhöhungen oder EinschrĂ€nkungen.
I hobâs selber erlebt: I war kurz am WC, und in der Zeit is a Ă€lterer Typ einfach ins Bett zu meiner Frau gstiegen â obwohl sie dreimal âneinâ gsagt hat. Sowas is absolut a No-Go!!
Seitdem geh ma auf kane Single-MĂ€nner-Abende mehr â und dabei bleibtâs. Klar, ned alle san so⊠aber leider passiert sowas einfach zu oft.
Mir san a im Soho und dort passtâs fĂŒr uns perfekt, eben weil nur Paare dort san. Aber die Kombi aus Wellness und dem ganzen Feeling â des gibtâs fĂŒr uns aktuell nur im Amoria.
Ned böse gmeint: Wenn sich Single-MĂ€nner benehmen können, passt eh alles. Aber genau des is halt leider ned immer der Fall â und nach so einer Erfahrung geht meine Freundin fix nimma zu sowas.
Und ganz ehrlich: Is euch schon mal aufgefallen, dass die Abende fĂŒr Paare viel besser besucht san als die fĂŒr Singles? Uns scho⊠und des sagt eigentlich eh alles.
Klar wĂ€râs cool, wennâs vielleicht einmal im Monat was fĂŒr Singles geben wĂŒrd fĂŒr die paare die es woin aber mir brauchens ned und die haben fĂŒr single nĂ€chte zwenig besucher darum machen sie es auch nimmer so oft und ist auch nicht deren ziel glauben wir.