- Reaktionen
- 91.243
- Checks
- 18
Warte ich komm gleich und kuschel mit![]()
John, i nimm ma die Kotz und du kannst derweil die Esther habn.☝sicher nicht
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
Warte ich komm gleich und kuschel mit![]()
John, i nimm ma die Kotz und du kannst derweil die Esther habn.☝sicher nicht
i hob oiwei docht, du bevorzugst blaunke muschis?!John, i nimm ma die Kotz und du kannst derweil die Esther habn.
Hat dir des der Bulsi @Mitglied #73260 dazöht, zwengs in Ablenkungsmanöver?i hob oiwei docht, du bevorzugst blaunke muschis?!![]()
Das angebot nehme ich an. Wenn der weibliche part dabei ist..John, i nimm ma die Kotz und du kannst derweil die Esther habn.
*frauli kimmt glei* konnst a zum besten stück vu deim maunn sognwenn i mi von meine kotzn verobschiede:
*brav sein,frauli kimmt glei wieder.
* kriagst nu a leckerli
*wenn i kimm, tuar ma kuschln
*i werd di vamissn
*frauli hot di furchtboar lieb.
wenn i mi von mein freind vaobschied:
*tschüss!
I hob imma glaubt, nur Männer redn mit Spatzis*frauli kimmt glei* konnst a zum besten stück vu deim maunn sogn![]()
Also ich red nicht mit ihmI hob imma glaubt, nur Männer redn mit Spatzis![]()
i red mit mein schu.... *bis boid! frauli vamisst di gaunz schlimm!*I hob imma glaubt, nur Männer redn mit Spatzis![]()
wos leicht?Also ich red nicht mit ihm
Aber ihr flüster ich schonmal was zu![]()
Na um bier kümmer ich mich selbstwos leicht?vagiß des bier net!!!!

Zeig wie du da drauf balancierstluna am hängesessl...des sportliche hots vu mir!!Anhang anzeigen 8949680
Zeig wie du da drauf balancierst![]()
a windspiel vu mein papa gmochtWas ist das für ne scheibe da?
Der knoten sieht auch sehr professionell aus![]()
Mir ist grad zu warm zum geil werdenna...i wü di net unnötig geil mochn, wenn i meine artistischen künste auspockn tuar do am balkon