R
Gast
(Gelöschter Account)
respekt
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
Bei mir machens das netWenn i durchs Dorf geh, stecken se ma schon Speck zua![]()
Sie ist schon längst fertig!@Mitglied #80895 die erste Halle is ba mia scho blitzeblank zamkehrt
Und wos mocht dei bissal Haushoid![]()

Und lieb kann sie auch!![]()
Ois sauber und bügelt is a no@Mitglied #80895 die erste Halle is ba mia scho blitzeblank zamkehrt
Und wos mocht dei bissal Haushoid![]()
Cool gratis Speck os jo a voll ok. Bosna warat wahrscheinlich besser gell.Wenn i durchs Dorf geh, stecken se ma schon Speck zua![]()
Maaaaaa, a Bosna, des wärsCool gratis Speck os jo a voll ok. Bosna warat wahrscheinlich besser gell.
Respekt für verlorenen kilos![]()
wie hast den das gewicht verloren ? Sport / Ernährung / Kombi aus allem ?Maaaaaa, a Bosna, des wärs![]()
Nix Bsondares, einfach Ernährung umgstellt und a bissl Bewegung. Was i früher so an einem Tag gfressen hob, des reicht jetz für 2-3wie hast den das gewicht verloren ? Sport / Ernährung / Kombi aus allem ?
Sie ist schon längst fertig!
Ist ein sehr flinkes und fleißiges Mädel!
Und lieb kann sie auch!![]()
Ois sauber und bügelt is a no![]()
Es wird sowieso mit der Zeit langsamerOba carbs schmecken doch so guatI schau anfoch, doss i im Schnitt <1500 kcal/Tog bleib.
Bei ana Feier, Stammtisch, Geburtstog oda sonstigen Events is es ma oba egal. Da riss i trotzdem eine als gäbs ka morgen, weil Masochist bin noch kana
A bissl einholten holt, oba nit quälen, donn gehts eh dahin mit de Kilo
Weiter oba als 85 wüll i sowieso nit![]()
Des is wie beim Lafn gehn, mit da Zeit wer i immer langsamerEs wird sowieso mit der Zeit langsamer
Ich mach jetzt BeautydayNo supa
I hob nu amoi 7500m2 zan zumkean
Und drei LKW mit Megaperls hob i a nu zan oblodn.
Das T-Shirt darfst jetzt aber nicht mehr ausziehen....Des is wie beim Lafn gehn, mit da Zeit wer i immer langsamer![]()
Ich mach jetzt Beautyday![]()