Was machst du gerade?

Status
Für weitere Antworten geschlossen.
Sodale. I geh hiazd amoi des Auto pflegn.

Weil a Auto kaun ma jo ned behaundln wia a Frau. A Auto braucht Liebe:D

gaynau :)… es gibt in A nur 2 Tiefkühlkostanbieter, welche vom Konsumentenschutz, der Lebensmittelbehörde und der Stiftung Warentest aufgrund ihrer Qualität als hochwertig eingestuft wurden: Iglo und (man glaubt es kaum) Bofrost ;)
(das ist zumindest der Stand meiner Kenntnis)

Sorry, ba sowos kenn i mi nix aus. Wia ba oin aundan a;)

Sorry, ba sowos kenn i mi nix aus. Wia ba oin aundan a;)
glaub i da… am laund is hoid ollas aundas… do wiad nu täglich kocht, ohne Tiafkühzeigs, nua mit frischn Sochn…

warad ma liaba, owa mei Oma, de des bei uns nu gmocht hod, is leida scho laung gstuarbn und mei Mutta kocht nua meah olle heilign Zeitn :unsicher::(

glaub i da… am laund is hoid ollas aundas… do wiad nu täglich kocht, ohne Tiafkühzeigs, nua mit frischn Sochn…

warad ma liaba, owa mei Oma, de des bei uns nu gmocht hod, is leida scho laung gstuarbn und mei Mutta kocht nua meah olle heilign Zeitn :unsicher::(

So hob i des ned gmant.
I woid sogn, dass i ned woas wöcha Tiefkühlkosthersteller wos fiawöche Bewertungen haum.

Zimmer ist wieder sauber geputzt.sogar mein Plattenregal hab ich sortiert. Wochenende mach ich noch die Fotos vom Austro Metal und dann kommen die CDs und Platten wieder sortiert in die Sammlung. Weil jetzt schaut es schon wieder super aus

… überlegen ob man jemanden wegen Vergewaltigung von Musik anzeigen kann – den retten ned amal die Mädels in seinen Videos.
Die Covers sind zum Teil ned amal mit viel Wohlwollen zu erkennen, aber für ein paar Millionen Clicks pro Song auf Youtube reichts.

Selber kochen?

Und nein, heutzutage kann das jeder. Internet sei dank ;)

Status
Für weitere Antworten geschlossen.
Zurück
Oben