- Registriert
- 11.9.2007
- Beiträge
- 41.417
- Reaktionen
- 115.968
- Checks
- 69
Jooooo, des hör i öfter....und dann pieksts gach wo....![]()
Sooo klein ist meiner ned, den spürst schon ordentlich.
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
Jooooo, des hör i öfter....und dann pieksts gach wo....![]()
Sooo klein ist meiner ned, den spürst schon ordentlich.![]()
Meine hob i e, des guate zeigsDeine Medikamente??![]()
Dei mama hot di aungschmettert....mei Mama hod immer gsogt, ma derf nix nemma vo fremde Männer....![]()
ma derf nix nemma vo fremde Männer....

Ich bin ned fremd, wir hachln wie ein altes Ehepaar.![]()
Owa scho wieeeeeNiemois![]()
Dass du mir mal recht gibst.![]()

Kunnt mi bitte wer unter die Duschn stelln und dann ind Arbeit schicken, gföhnt, trocken und aunzogn?![]()
Aunziagn a no?Kunnt mi bitte wer unter die Duschn stelln und dann ind Arbeit schicken, gföhnt, trocken und aunzogn?![]()
Da nächste Hochzeitstog kummt bestimmt....![]()

Sry, ich bin nur fürs ausziehen und dreckig machen zuständig.![]()
Wennsd lieb bist, wird ned nur zum Hochzeitstag gevögelt.![]()
....es gibt immer nu welche, de de Drecksarbeit mochn....![]()
Schaaaaaaatz....versprich ma doch nix, wosd nimma hoidn kaunst....![]()



Kunnt mi bitte wer unter die Duschn stelln und dann ind Arbeit schicken, gföhnt, trocken und aunzogn?![]()