Was machst du gerade?

Status
Für weitere Antworten geschlossen.
dast aus ef austeigst hob i leida scho mitgriagt;(
bekommst nachwuchs ?

Na kriag i ned. I hob ois wos i brauch. Die beste und verständnisvollste Frau va da Wöd und zwoa gsunde und liabe Kinda:liebe::herzen:

An Betrieb der gaunz guad läuft(a waun heier a Scheissjohr gwesn is mit an ordentlichen Minus).
Und a boa steierschonende Nebenbeschäftigungen die ma an Riesenspass mochan.
 
wuhuuuu… erstes jänner-wochenende einfach weg fahren mit der besten.... ein perfekter neuer start ins neue jahr dann...
ich geh mal auf die suche nach einem schönen ort.. und einem schönen hotel in ktn... für vorschläge bin ich immer offen :D
vlt wisst ihr ja etwas @Mitglied #321275 …. @Mitglied #415183 … und die anderen KTNer :D
 
Status
Für weitere Antworten geschlossen.
Zurück
Oben