- Reaktionen
- 24.159
- Checks
- 20
Ohhh a Daumen is desa geh.... der schaut jo eh scho wieda guad ausAnhang anzeigen 14051782
@Mitglied #527049 .... sogoa da daumen is wieda do![]()
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
Ohhh a Daumen is desa geh.... der schaut jo eh scho wieda guad ausAnhang anzeigen 14051782
@Mitglied #527049 .... sogoa da daumen is wieda do![]()
naujo... a weng drackad is a hoid nuOhhh a Daumen is des![]()
Gikt da auch: Wie der Herr, so das Gscherr ...naujo... a weng drackad is a hoid nu![]()
's "gschirr" meinst? nana, des is scho sauberGikt da auch: Wie der Herr, so das Gscherr ...![]()
Moch koan Pahö do...es schloft scho oisHallohallohallo... nu wer munter?![]()
nein, nein ... das passt schon so ...'s "gschirr" meinst? nana, des is scho sauber![]()
was keifst, alter Mann?Moch koan Pahö do...es schloft scho ois![]()
Ned frech werden...an roten Oarsch host schneller, ois'd schaun kannst...was keifst, alter Mann?![]()
![]()
dazu muasst mi zerst dawischnNed frech werden...an roten Oarsch host schneller, ois'd schaun kannst...![]()

dazu muasst mi zerst dawischn![]()
![]()

Und bei dir bleiben die Cookies picken...Er bleibt eh beim Kuchen picken!![]()
Du lockst mit deine Tepf?dazu muasst mi zerst dawischn![]()
![]()
I bin jo ned da @Mitglied #705964Er bleibt eh beim Kuchen picken!![]()
meinst der is so gefräßig wie du?Er bleibt eh beim Kuchen picken!![]()
Und er hot scho vergessen, was er mir eigentlich androht hatDu lockst mit deine Tepf?![]()

meinst der is so gefräßig wie du?![]()

Du willst mit ihnen ja nur ablenken...Und er hot scho vergessen, was er mir eigentlich androht hat![]()
i glaub beides is a bissl richtigIch bin nicht gefräßig - du kochst zu gut!!!!![]()
jep.. und es hat funktioniertDu willst mit ihnen ja nur ablenken...![]()
i glaub beides is a bissl richtig![]()