Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
Bin recht Miad gwesn, und ka Lust auf a Diskussion ghabt..Deine Zweifel san owa schnö ausgeraeumt...
War eh auch brav - mit kann mans glauben..Na dann hopp hopp
Des is jo boid wia in an Krimi..Des hab i ned ermitteln kinna...
Genauso wia de Klane kan Schimmer hat wohin die 2 Haselnuss Schmunzelhasen hin verschwunden san..
Sie hat mi zwar im Verdacht...owa beweisen kaus nix...![]()
Tuast scho für d' Pension üben?Huch, i muss no a böses WA verschicken, a andere Nachbarin is bei an 30er sicher mit an 60er durchgrast! Des geht so net. Hob i genau gesehen!
Bin auch ka Wolltierfan..Lamm muass i ned hom...wurscht vo wem...
Is Ennstal is eh recht eben, aber es kann auch schon Mal vorkommen, dass dort paar Berggämse wohnen..Wenn de in GB daham is kann’s a bergab fangen sein und die Bremsen warn verglast
Ich würd den schon für dich holenBei aurena gäb's gerade einen zu ersteigern ...
Anhang anzeigen 13429669
....aber i mog ned so weit nach Traboch foarn![]()
Im optimalsten Fall, an der Heckpartie..Wo kann man bei dem denn den Fahrradträger anbauen und die Hängerkupplung?
Ich hole mir eine zweite Tasse bei dir abguten morgen den frischerwachten und aus den federn langschläfer
kaffeetscherl für alle die mögen!![]()
gumoang beinaundgut - besser - optimalIm optimalsten Fall, an der Heckpartie.