- Reaktionen
- 23.149
- Checks
- 20
Also für die Termine die ich vereinbaren muss will keiner am Sonntag gestört werden![]()
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
Also für die Termine die ich vereinbaren muss will keiner am Sonntag gestört werden![]()
Man( n) tut halt, wie immer, sein bestesHast du wirklich dacht, du kunntast es recht mocha??![]()

FastAbrissarbeiten
Und nia iss recht??Man( n) tut halt, wie immer, sein bestes![]()
habt ihr Küchen in den Dienststellen?De warratn sicha froh wann durt wer kocht...![]()
Najo, wenn ma was macht was angschafft habn ... Handtaschlkastn montiert zB ... dann griegt ma net gschimpftUnd nia iss recht??![]()
Ja klar....habt ihr Küchen in den Dienststellen?
Nauja...es wird scheena und wärmer...Seid ihr gerade besonders viel unterwegs, oder täuscht mich das?
Oft darrat a Watschn weniga weh wia des Gschimpfad, gö??Najo, wenn ma was macht was angschafft habn ... Handtaschlkastn montiert zB ... dann griegt ma net gschimpft
Hm Zahnarzt, Gericht, Urologe, …..?Also für die Termine die ich vereinbaren muss will keiner am Sonntag gestört werden![]()
wirst jo ned am End gor a bissl masochistisch veranlagt seinOft darrat a Watschn weniga weh wia des Gschimpfad, gö??![]()
Nana...ka Angst...wirst jo ned am End gor a bissl masochistisch veranlagt sein![]()
Najo, wenn ma was macht was angschafft habn ... Handtaschlkastn montiert zB ... dann griegt ma net gschimpft
na mecht direkt an wenig a Mitleid mit euch homOft darrat a Watschn weniga weh wia des Gschimpfad, gö??![]()
Tua da kan Zwang an...na mecht direkt an wenig a Mitleid mit euch hom![]()
aber wirkli nur aTua da kan Zwang an...![]()
Zahnarzt, Gericht,Urologe, …..Also für die Termine die ich vereinbaren muss will keiner am Sonntag gestört werden![]()
A klans Mitleidstränchen kunntast scho vogiassn...aber wirkli nur a![]()
Najo, besser als nixaber wirkli nur a![]()
De hat ja mehr Zähnt ois a Haifisch!