- Reaktionen
- 55.738
- Checks
- 35
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
... und wann trefft's euch?
Bin nu unschlüssig? Is das gartenwett entlich stabil genug?... und wann trefft's euch?![]()
Do Jo, I hob ihr großen Goat'n ausse trog'n und den Nachbarn og'schasselt. Oba bei eich Westlich(t)eren is jo oft nu a Woch'n oder 10 Tog' aus und hint'noch.Bin nu unschlüssig? Is das gartenwett entlich stabil genug?![]()
Na dann wart i nu a Wochn.Do Jo, I hob ihr großen Goat'n ausse trog'n und den Nachbarn og'schasselt. Oba bei eich Westlich(t)eren is jo oft nu a Woch'n oder 10 Tog' aus und hint'noch.
I a seit viere nimma...ha - ich nimma![]()
ich wer jetzt mal ein Extrawurstsemmerl verputzenI a seit viere nimma...![]()
Geht's dir so dreckig?Essn is glei fertig und i mag nix...
A Anderer legat si hin und sterbat afoch...Geht's dir so dreckig?![]()
Zumindest der Gattehos'n geht's dreckig wenn's so richtig flitztGeht's dir so dreckig?![]()
Eh gab wirklich Momente wo's knapp war ..Zumindest der Gattehos'n geht's dreckig wenn's so richtig flitzt![]()
Eh gab wirklich Momente wo's knapp war ..![]()

Is si ja eh ausgaunga...
Trotzdem is des nit angenehm....Is si ja eh ausgaunga...
Wie wahr...Trotzdem is des nit angenehm....
oje - das klingt ernst. gute Besserung wünsch ich Dir!!!!Essn is glei fertig und i mag nix...
Wenn I amoi sog mir geht's dreckig dann ham si' andere scho' hing'legt und san g'storb'n.A Anderer legat si hin und sterbat afoch...