- Reaktionen
- 152.004
- Checks
- 29
A Bauer in unserem Umfeld hat auch an Hund. Heisst auch Hund. Sowie seine Vorgänger aSo wie Columbo seinen Hund, Hund taufte![]()
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
A Bauer in unserem Umfeld hat auch an Hund. Heisst auch Hund. Sowie seine Vorgänger aSo wie Columbo seinen Hund, Hund taufte![]()
I tipp moi auf schnö umi.So i geh duschen...
Und es geht kan was au wie schnell und wia lang i meine Körpermitte wosch..![]()
Unser Schoasserl muss a wo müd im Eck schlafen, finds net. Hab i wenigstens mei Ruah vor der Krawallmadame!Ich fürchte, ich habe meinen Kater kaputt gemacht
Anhang anzeigen 12425368
Das Gestänkere beim Spaziergang war wohl doch ernst und er müde![]()
Falls nu a Godi brauchts...Krawallmadame
eh nicht - oba Dei Weiberl wirds da trotzdem danken, wennst es gscheid machstSo i geh duschen...
Und es geht kan was au wie schnell und wia lang i meine Körpermitte wosch..![]()

Asso...pffft...I tipp moi auf schnö umi.![]()
I hätt früher ane wollen und jetzt hob i ane, die besteste Badepartnerin überhauptJetzt muaßt di dann entscheiden!!!
Erst willst an Bade- Partner, dann doch ned und dann wieder gegenseitig einseifen. Wos jetzt? Anhang anzeigen 12425367
So a Antn hab i a...I hätt früher ane wollen und jetzt hob i ane, die besteste Badepartnerin überhaupt![]()
Scho fertig?Asso...pffft...
Eh klar...Scho fertig?![]()
Des is eh supa... oba vor 2h hast nu vorgetäuscht, du bräuchtest meine Vermittlungsdienste.I hätt früher ane wollen und jetzt hob i ane, die besteste Badepartnerin überhaupt![]()
I muass ja ned 15 min Brüste einseifen..Hab i ja gsagt, dass schnö geht. Anhang anzeigen 12425442
Da Neid is wos Grauslichs.I muass ja ned 15 min Brüste einseifen..