G
Gast
(Gelöschter Account)
I hab owa ka Schwarzwälder...Du meinst jetzt aber schon Dich, oder?![]()
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
I hab owa ka Schwarzwälder...Du meinst jetzt aber schon Dich, oder?![]()
Tjo, Pech ghobtI hab owa ka Schwarzwälder...
Dank Dir@Mitglied #417546 ich wünsch dir einen wunderschönen und erholsamen Urlaub
Kosten tät is ..Is a bissl verwordaggelt....aber rieacht phänomal guadAnhang anzeigen 11781126
na so wos oba a....damit hätt jetzt kaner grechnetKosten tät is ..![]()
I bin voikommen undurchschaubar...na so wos oba a....damit hätt jetzt kaner grechnet![]()
quod erat demonstrandumKosten tät is ..![]()
Mahlzeit und schönen Urlaub!Is a bissl verwordaggelt....aber rieacht phänomal guadAnhang anzeigen 11781126
wie a frisch putzte GlosscheibnI bin voikommen undurchschaubar...![]()
Danke und dankeMahlzeit und schönen Urlaub!
Des hasst beweisen ..was i nu genau...quod erat demonstrandum
....für die, die nur lebende Sprachen sprechen ....wär' verwunderlich gwesn' wär's anders gwesn'
Stimmt ...Host Di wida söwa bewiesenDes hasst beweisen ..was i nu genau...
Woit eigentli nach der Matura jedes lateinische Wort vogessn.....Stimmt ...Host Di wida söwa bewiesen![]()
Aber wenn's munter waradn' warad's da wahrscheinlich ah ned recht, stimmt's oder hab ich Recht?Wie lange kinnan normale Menschen eigentlich schlafen??
Meine Weibsner san nur munter damit sa se die Liegen wieder a weng in Schatten schiam..
Daran bist kläglich gescheitertWoit eigentli nach der Matura jedes lateinische Wort vogessn.....![]()
Na ..Aber wenn's munter waradn' warad's da wahrscheinlich ah ned recht, stimmt's oder hab ich Recht?