- Reaktionen
- 112.104
- Checks
- 3
Kriag eh ka Glatzn....nur da Schmäh hätt sunst ned zogn...Gib jo ned mir die Schuld....![]()
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
Kriag eh ka Glatzn....nur da Schmäh hätt sunst ned zogn...Gib jo ned mir die Schuld....![]()
Host eam immer so heftig an seinem Pferdeschwanz gezogen?Gib jo ned mir die Schuld....![]()
Jetzt tut mir der Hund doch leid.![]()

Kriag eh ka Glatzn....nur da Schmäh hätt sunst ned zogn...
![]()
Wie isn sei Username?Der arme Hund schleckt ma grad die Zechen ab...![]()
A Paarl Glotte. Oba ...... loss des Wossa ned anbrenna![]()
Was kau ma denn essn wann ma ganz allanig daham is und vom Kochen so vü weniger Ahnung hod wia de @Mitglied #527049 ...??
![]()
Ist jetzt Recht modern, wie mir scheint, @Mitglied #501235 bekommt auch einen.Anhang anzeigen 14408613
Klingt im Forum anrüchiger, als es ist, aber ihr kennts mi doch....
I kriag wieder einen Hund zum Babysitten...![]()
Was ???Habs rausgezögert....![]()
Gibt's des ?Was kau ma denn essn wann ma ganz allanig daham is und vom Kochen so vü weniger Ahnung hod wia de @Mitglied #527049 ...??
![]()
Wenigstens einer wird satt.Der arme Hund schleckt ma grad die Zechen ab...![]()
Gibt's des ?![]()
Wir sprechen jetzt vom KochenI kann zwar ned vü, aber des was i kann, kann i guad...![]()
I wü ja ned wegfoahrn...-》Schnitzplatzl
Host eam immer so heftig an seinem Pferdeschwanz gezogen?![]()

Vom Lieferando bringen lossn...kannst den Kurier glei filzen a nu...I wü ja ned wegfoahrn...
Bin immer noch hin und gerissen ob ich den Hund nicht bedauern soll.![]()