- Reaktionen
- 8.089
- Checks
- 1
Genau , darum verstehe ich Dich ja so gutBist du ein Fake-Profil und eigentlich eine Frau ...![]()
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
Genau , darum verstehe ich Dich ja so gutBist du ein Fake-Profil und eigentlich eine Frau ...![]()
Glaub eher RückenIn ihrem Alter schläft man halt nimmer so gut...vielleicht hatte sie Rücken?
Oder Schritt...![]()
Ne servas, den host ober gscheid hergumma
So...dass ned imma haast da Dude frisst netta wann a ned grad am Eisn huckt...
1. Runde...
Anhang anzeigen 14239290
Und weil's so schee war...
2. Runde...
Anhang anzeigen 14239292
Hätt ned dacht das i in den Regen kimm...
War owa sehr erfrischend...
Jetzt ausschwitzn mit an Desposeiterl....![]()

Wos hostn de 5 mins dazwischen gmocht, ha?So...dass ned imma haast da Dude frisst netta wann a ned grad am Eisn huckt...
1. Runde...
Anhang anzeigen 14239290
Und weil's so schee war...
2. Runde...
Anhang anzeigen 14239292
Hätt ned dacht das i in den Regen kimm...
War owa sehr erfrischend...
Jetzt ausschwitzn mit an Desposeiterl....![]()

aso... na das soll ein Lobendes streicheln sein...Wasn??![]()
Glullat und de Schuachbandl frisch bundn...Wos hostn de 5 mins dazwischen gmocht, ha?![]()

tief ein und ausgeatmetWos hostn de 5 mins dazwischen gmocht, ha?![]()
Des a....sunst warrat i blau anglaufn und warrat umgfoin...tief ein und ausgeatmet
Ich bild mir ein, ihn dabei aber genauso lustvoll stöhnen gehört zu haben, wie mich ...Ne servas, den host ober gscheid hergumma![]()
bei uns geht nur a grauslicher WindMah es regnt so schee....taugt ma...
Mei Rasen war eh scho so trucka...
Owa jetzt moi Butter bei de Fische...soviel futtern wie du immer angibst, kannst ned bei den Werten die du immer postest (Pace/Puls/Distanz)...Glullat und de Schauchbandl frisch bundn...![]()
ich lieb ja auch den dramatischen Röhrenfernseher plötzlich shocking music in 50er Jahre Manier - Look sehr!FrAuEn SiNd SoOoOoOoOo NeUgIeRiG
Anhang anzeigen 14239132
Opernglas…
Muss ja spechtln können, was sich in den Nachbarwohnungen dramatisches abspielt![]()
![]()