- Registriert
- 6.1.2026
- Beiträge
- 1.606
- Reaktionen
- 6.465
- Checks
- 3
Das Alter........Übasetzung please..![]()
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
Das Alter........Übasetzung please..![]()
Wehe, wenn sie losgelassen...![]()
... gibts wieda amoi an SSV bei Ikea oda an Gwaundgschäftl? 
Is jo woam ah..Das Alter........
... gibts wieda amoi an SSV bei Ikea oda an Gwaundgschäftl?
![]()
![]()
dass si de Hitz vom RB-Ring vom TV direkt in mei Wohnzimma eischleicht
Nein nein ist nur die HitzeSo schätzt du mi ein???
Des geht ois Beleidigung durch![]()
WIr haben 33°Is jo woam ah..
So schätzt du mi ein???
Des geht ois Beleidigung durch![]()
... wieso di? 
Westal anziagn ned vagessn..WIr haben 33°![]()
draußen 39°C ... herinnen (Dachgeschoß) in etwa 28-29°C ...
Sicha.........Sommergrippe ist ja so tückischWestal anziagn ned vagessn..![]()
Kuschelig warm...draußen 39°C ... herinnen (Dachgeschoß) in etwa 28-29°C ...![]()
gute Idee ... i brauch eh nu an zan Opfestrudl dazua ... glei amoi an aufstöllnBrauche noch kaffee das icv durchhalte bis nachts![]()
oiso fia a Nuru brauchst ka extra Öi ...Kuschelig warm...![]()
... wieso di?
du host jo gschriebn: wehe wenn SIE losgelassen ... das schlieaßt di jo, mMn, ned unbedingt mit ei![]()
gute Idee ... i brauch eh nu an zan Opfestrudl dazua ... glei amoi an aufstölln![]()
So wia fria - Ohne Höm, a dicke Sonnenbrülln, Rudaleibal, Bodehosn, und Holzschlapfn..Wiavü Grad es san is eh wuarscht...
Es is zu haas zum Motorradl foahrn....des is de Tragödie...