- Reaktionen
- 10.558
- Checks
- 114
des is guat, denn sonst hätt i glott a bügeleisen zum stammi mitnehma miassn![]()
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
des is guat, denn sonst hätt i glott a bügeleisen zum stammi mitnehma miassn![]()
Vielleicht ein Gläteisendes is guat, denn sonst hätt i glott a bügeleisen zum stammi mitnehma miassn![]()
brauchts a ned.mag meine naturlockenVielleicht ein Gläteisen
jawoi..Vielleicht ein Gläteisen

jawoi..![]()
kriagst glei a nudelsiebIch schlage den Damen vor, ein Nudelsieb zu verwenden!![]()

Und wieso net?
Fescher Bursch - solang er sei Hosn an hat!
Brave Buam seids schowir doch ned![]()
Weil die ardwinna immer früher heimgeht und daun müsst ich ihn wieder mit heim nehmenUnd wieso net?![]()
und glaub ned, dass du davon gekommen bist.....du wirst mi scho no kennen lernen.... irgendwo in österreich![]()
Jo wir, du nedBrave Buam seids scho![]()
I bin jo a koa Bua mehrJo wir, du ned![]()
genau. da Re trinkt (fast) brav zam was ma erm gebn,da @Mitglied #69178 ghalt sei hosen an, i bring de @Mitglied #370321 guat ham,......Jo wir, du ned![]()
AsooWeil die ardwinna immer früher heimgeht und daun müsst ich ihn wieder mit heim nehmen![]()