- Reaktionen
- 44.763
- Checks
- 5
Jo mei, wos ma nur täten wenn wir unsre Omi nicht hätten!![]()
wos woi????????
Wixxn?

Ahso...tuats eh so a...

Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
Jo mei, wos ma nur täten wenn wir unsre Omi nicht hätten!![]()
wos woi????????

jo..mit mir is guat schna p sln .....oba eh mitneich az.B. wüssten wir nicht wen wir an die Bar schleppen sollen!![]()
goschatda duWixxn?
Ahso...tuats eh so a...![]()

ohhh...und scho bin i wieder besänftigt....oba i hob eahm no immer in da haund.Ich hab dich auch lieb...![]()
jooo..irgendwann kommt de zeit....Hob ma eh imma scho gwünscht das i a Oma oschleppn ko!![]()
Des besprech ma am nächstn Stammtisch![]()
Willst Kekse backen - nu a bißal zboid!in nudlwalker mein i

!53150Fredseitn

kekserl mog ma immer...siehe meinen threadWillst Kekse backen - nu a bißal zboid!![]()

a neues eventuell zukünftiges mitglied fürn stammiwann und wo wohl ... oder muss ich jetzt 150Fredseitn zruckaus lesn![]()

a neues eventuell zukünftiges mitglied fürn stammi![]()
nö..san eh so lieb...wirkliwoanns me ned scho forher vaschreckts![]()
nö..san eh so lieb...wirkli![]()
Jetzt tua hoit net so damenhaft - die Oma hat noch keinen vernascht - ähhh - verspeist, obwohls a schreckliches Gebiss hot!woanns me ned scho forher vaschreckts![]()

Jetzt tua hoit net so damenhaft - die Oma hat noch keinen vernascht - ähhh - verspeist, obwohls a schreckliches Gebiss hot!![]()
mei..des trifft mi jetzt schodes wead woi an de zachn leid liegn - koa wunda dass do mitn plastikgebeisse ned durchkimmt![]()
I siag sch, Dei Omi wird des nie - höchstens wirds ihr Nudelhoiz bei Dir zweckentfremden!des wead woi an de zachn leid liegn - koa wunda dass do mitn plastikgebeisse ned durchkimmt![]()