- Reaktionen
- 36.119
- Checks
- 109
was sich liebt, das neckt sich ...und aussssmeistens....
![]()
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
was sich liebt, das neckt sich ...und aussssmeistens....
![]()
Weißt das ned, sie kann sich transformierenWieso Bienchen is jo a mausal
uiii...merci.... do host a Zirberl
![]()

He oida, wos haumma den gredat? Waunst wos zum budan wüst daun muaßt auf di säm schau und net auf de Jungen! Jetzt muaß i auf Di a nu aufpassn! kopfschüttelwurde mir ja verschwiegen kwasi.....i glaub an dem hat nur da piing schuld...![]()
Und an Heidelbeere.... do host a Zirberl
![]()
und an dirndl gg ..genug, seh eich scho doppelt und des san definitiv zu viele vo euchUnd an Heidel

irgend ana is imma schuldwurde mir ja verschwiegen kwasi.....i glaub an dem hat nur da piing schuld...![]()
owa geh.....vo uns kau jo nia zvü do seiund an dirndl gg ..genug, seh eich scho doppelt und des san definitiv zu viele vo euch![]()
babatschiMeine lieben EF-Freunde ich wünsche euch allen einen schönen Abend und bleibt brav und Anständig, zieh mich zurück.
Gute Nacht an alle und ein dickes Bussi eur Pezi

von uns zwa is eh genug da...vo uns kau jo nia zvü do sei

Dir/Euch auch, bis zum nächsten Spaßabend!Gute Nacht an alle und

Obst do in stammipapa nu zwischen uns siagst?und an dirndl gg ..genug, seh eich scho doppelt und des san definitiv zu viele vo euch![]()
so jetzt muss i herhalten, müsst verstehn jetzt hab ich keine zeit mehrMeine lieben EF-Freunde ich wünsche euch allen einen schönen Abend und bleibt brav und Anständig, zieh mich zurück.
Gute Nacht an alle und ein dickes Bussi eur Pezi
ma muass jo echt wirkli ned übertreiben.....tuats eh gowa geh.....vo uns kau jo nia zvü do sei![]()

Wos is mit mir scho wieder?i glaub an dem hat nur da piing schuld...![]()
wos glaubst du von mir..i bin ned notgeil und renn dena weibsn hechelnd hinterher....He oida, wos haumma den gredat? Waunst wos zum budan wüst daun muaßt auf di säm schau und net auf de Jungen! Jetzt muaß i auf Di a nu aufpassn! kopfschüttel![]()
probiern ma des nexte moi ggObst do in stammipapa nu zwischen uns siagst?
pass auf...passiert eh sovü ggso jetzt muss i herhalten, müsst verstehn jetzt hab ich keine zeit mehr