P
Gast
(Gelöschter Account)
Wie recht du hastA richtiger Mann kämpft sich mit aller Kraft zu seiner Angebeteten vor... so schauts aus!![]()
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
Wie recht du hastA richtiger Mann kämpft sich mit aller Kraft zu seiner Angebeteten vor... so schauts aus!![]()
MausebienchenWieso Bienchen is jo a mausal
Hätte i nie was gemerkt vom VorkämpfenWie recht du hast
ois is vergänglichNur damals beim Hausbau![]()
Jetzt scheißt di au... Woa mei Gesellschaft scho wieder ned gut genug gö?ahhhh i trottel hob is foische zimma g'numma![]()
Ah on des hob i ned denktMausebienchen
Lol ich kann nicht mehr vor lachenwöcha hund is im eima![]()
a bissl wos geht immer besser ggJetzt scheißt di au... Woa mei Gesellschaft scho wieder ned gut genug gö?
Tztz wo treibst de den so laung umadum5.00 - da bin i grad heimkommen....
Geh hupf in gatsch... I mog di neda bissl wos geht immer besser gg![]()
ma, Du bist bes!muss sich schon a Frau anbieten weil die Männer solche Schauer sind.gfg

ahhhh i trottel hob is foische zimma g'numma![]()
Und ich hab mich grad umgedreht in meinen Bettchen5.00 - da bin i grad heimkommen....
Wos hob i de gaunze Zeit gsogt? Bei Dir stimmt des 100%ig - wer fü sudat....ahhhh i trottel hob is foische zimma g'numma![]()
ja i waß ah net, mit so komische Leut mit so komische Namen halt da irgendwo in da Nähe von LinzTztz wo treibst de den so laung umadum![]()
Wos hob i de gaunze Zeit gsogt? Bei Dir stimmt des 100%ig - wer fü sudat....
wurde mir ja verschwiegen kwasi.....i glaub an dem hat nur da piing schuld...Wos hob i de gaunze Zeit gsogt? Bei Dir stimmt des 100%ig - wer fü sudat....
Jo des mecht i jezt a wissn!Tztz wo treibst de den so laung umadum![]()