- Reaktionen
- 846
Wissen ist Macht.Claro que sí! Ich versuche informiert zu bleiben![]()
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
Wissen ist Macht.Claro que sí! Ich versuche informiert zu bleiben![]()
Kommt vielleicht drauf an wie man zu der Person steht.Wieso soits?,![]()
na bist ned. oba des dua i nur wenns grod aussanander gaunga is. und jetzt 4 jahre single. also 3,5 jahre nima gestalkt^^Passt schu... Bin i hoit de anzige de es mocht
Unheimlich diese Augen da hinterm Vorhang
Deaf nix schreim, sonst werd i gperrt..Moi ehrlich, wer vu eich stalkt den ex, de nochbarin oder den geilen ex-kollegn?
Wo, wie & wiar oft?

I stalk kane ex, bin froh, wenn i mei ruahr hob. Oba de nochbarin, de hoibats ihrn maunn im stianghaus vamöblt zbKommt vielleicht drauf an wie man zu der Person steht.
Aber zu sehen, was man nicht haben wird. Gibt schöneres.
Geht a nur, wenns di net überroi blockiert, gö?!na bist ned. oba des dua i nur wenns grod aussanander gaunga is. und jetzt 4 jahre single. also 3,5 jahre nima gestalkt^^
Tjo... Du host de foische exDeaf nix schreim, sonst werd i gperrt..![]()
Passt schu... Bin i hoit de anzige de es mocht
warum soits des a? hod nima passt und wegen dem sama jo kane todfeinde =)Geht a nur, wenns di net überroi blockiert, gö?!![]()
Miss marplean mir is a Detektiv verloren gegangen....![]()
Unheimlich diese Augen da hinterm Vorhang
bestimmtPasst schu... Bin i hoit de anzige de es mocht
Ist aber trotzdem unheimlich ich geh dann besser schlafen...Ich schau nur, ich mach nix.![]()
Und zieh die Vorhänge gut zu, wegen den StalkernIst aber trotzdem unheimlich ich geh dann besser schlafen...
Ja klarUnd zieh die Vorhänge gut zu, wegen den Stalkern![]()