- Reaktionen
- 64.949
- Checks
- 241
Vorher, mei Lieber. VORHER.
Dann kummt keiner rein.
... aha... du maanst oiso, de Hoar büdn daunn so a ficksiertes Spinnenentz reine Vermutung... reine Vermutung
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
Vorher, mei Lieber. VORHER.
Dann kummt keiner rein.
... aha... du maanst oiso, de Hoar büdn daunn so a ficksiertes Spinnenentz reine Vermutung... reine Vermutung
Ha.... aha... du maanst oiso, de Hoar büdn daunn so a ficksiertes Spinnenentz
reine Vermutung... reine Vermutung![]()
nau du host jo mitn A - rammen ... aramäisch: arammsamsam arammsamsam ... augfaungtGottogottogottogott
des nimmt Ausmaße an![]()
Des sogst owa net nur so, odaOis hoib so wüd...
I pass auf die auf... vasprochenDes sogst owa net nur so, oda![]()
Ois ob da Tisch net reichn dadatIch bestell Mal eine Regenbogen Fahne für Euch zwei...
von mir aus... owa DU bist daunn fia sei Obstipation inkl. Ileus vaauntwuartlichHa.
Erwischt.![]()
I glaub da @Mitglied #244842 ois, de is immerhin a Frau@Mitglied #612203 .... du bist valuarn.... R.I.P. ...![]()
Ois ob da Tisch net reichn dadat![]()
![]()
A bissal Deko muss schon sein
.... du wüst in Süd-Stammi erst im Juni mochn? Bin voll dafür.... du wüst in Süd-Stammi erst im Juni mochn?
![]()
![]()
beachparty![]()
![]()
... wenn du in die Location iwo an Beach hinzaubast, wird da @Mitglied #232061 sicha ned na sogn 
Ich kann a bissl sand spendieren. Wieviel bekommt man in an yaris...
Halloweenparty warats do a
Die damen bräuchten sich ned schminken![]()
... nau jetz wirds schräg... Helloween is jo erst am 31.10. da Saund is sicha ned des Problem... eha des stehende GewässaIch kann a bissl sand spendieren.
Wieviel bekommt man in an yaris...![]()
... wie meinen? 
Jup im herbst hatten wir ja no kan nö-süd stammi... nau jetz wirds schräg... Helloween is jo erst am 31.10.
![]()
![]()