A
Gast
(Gelöschter Account)
Bista do gaunz sicher?Ned wirkli![]()
I würd nu amoi genau nochschaun
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
Bista do gaunz sicher?Ned wirkli![]()
Ich pick für mein Leben gern,Und wer pickt?
Du brauchst ka low carbErinnert mi ned drau![]()

Des stimmt!Richtig Tapen is schwer. Ich würde den Physiotherapeuten wechseln! Mit der Aussage des kann jeder hat er sich selbst disqualifiziert. Ich hab einmal eine Ausbildung genossen. Lass es dir machen selber Tapen geht sicher schief! !!! Des is jetzt echt ka Scherz
LG M.
Woat i denk noch......joBista do gaunz sicher?
I würd nu amoi genau nochschaun
Na des geht super... nur meine zechn zkla dafür... Soll jo eigentlich nur de klane von der vorletzten fern halten weil de klane seids kaputt is / war dazu tendiert über de vorletzte klettern zu wollen und bis jetzt hab i immer so a wundfetzal dazwischen rein... owa des geht ma am Keks.. .Und iwie muss man kreativ sein...ggggRichtig Tapen is schwer. Ich würde den Physiotherapeuten wechseln! Mit der Aussage des kann jeder hat er sich selbst disqualifiziert. Ich hab einmal eine Ausbildung genossen. Lass es dir machen selber Tapen geht sicher schief! !!! Des is jetzt echt ka Scherz
LG M.
Tape brauchst net obareissen , des geht von sölba oba. Mit obareissen managt sich wo anderesIch pick für mein Leben gern,
...obareissn mocht ma oba noch mehr Spaß![]()
I was ned? Irgendwos verhimlichst glaub i grod?Woat i denk noch......jo![]()
Ich pick für mein Leben gern,
...obareissn mocht ma oba noch mehr Spaß![]()
Fix nedI was ned? Irgendwos verhimlichst glaub i grod?
Kannst jo a Video a mochn?I hätt eich jo a Foto geschickt owa mit mein Handy geht des ned
I könnt dir helfen. Bin professioneller fesche Mädels verarzterWoat i denk noch......jo![]()
I schau ma des beim nächsten Kaffeetscherl genauer an!Fix ned
Ich weiß ...na des is ned sche
I glaub - ned nur du?I könnt dir helfen. Bin professioneller fesche Mädels verarzterZärtlich bis hart wie es gewünscht wird
LG M.
Ned schlecht.....gut zu wissen.I könnt dir helfen. Bin professioneller fesche Mädels verarzterZärtlich bis hart wie es gewünscht wird
LG M.
Schaun duat ma mit de Augen....eh kloa, oda?I schau ma des beim nächsten Kaffeetscherl genauer an!