- Reaktionen
- 15.310
- Checks
- 25
I steh gerne zur VerfügungNed schlecht.....gut zu wissen.
I informier di wenn Bedarf besteht![]()
LG M.
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
I steh gerne zur VerfügungNed schlecht.....gut zu wissen.
I informier di wenn Bedarf besteht![]()
nö....i schau imma mit de FingaSchaun duat ma mit de Augen....eh kloa, oda?
Sehr wertvolle infoI steh gerne zur Verfügung
LG M.
Schaun duat ma mit de Augen....eh kloa, oda?
Schau da amoi meine Motorsäge annö....i schau imma mit de Finga![]()

Des gilt nua wennst blind bistnö....i schau imma mit de Finga![]()
wenns ausgsteckt is, ka ProblemSchau da amoi meine Motorsäge an
LG M.
I bin a bissal schasaugert. .....des gilt aber schon oder ?Des gilt nua wennst blind bist
Bist owa ned![]()
funkt ohne blind sein aDes gilt nua wennst blind bist
Bist owa ned![]()
Aber eigentlich was kaputt is kann man eh nimma ruinieren oder??Richtig Tapen is schwer. Ich würde den Physiotherapeuten wechseln! Mit der Aussage des kann jeder hat er sich selbst disqualifiziert. Ich hab einmal eine Ausbildung genossen. Lass es dir machen selber Tapen geht sicher schief! !!! Des is jetzt echt ka Scherz
LG M.
Is eh immer augsteckt. ...rennt mit Benzinwenns ausgsteckt is, ka Problem![]()
![]()

Trogst jo eh Linsen.....I bin a bissal schasaugert. .....des gilt aber schon oder ?
LG M.
Doch kann man verschlechternAber eigentlich was kaputt is kann man eh nimma ruinieren oder??
Na na......foischer zugangAber eigentlich was kaputt is kann man eh nimma ruinieren oder??

Wuiiii du host mA aber tief in die Augen gschautTrogst jo eh Linsen.....hob i gseng....güt oiso ned
![]()
JoWuiiii du host mA aber tief in die Augen gschaut
LG M.
hod owa sicha an Sicherungsschalter, oder ?Is eh immer augsteckt. ...rennt mit Benzin
LG M.
Nahod owa sicha an Sicherungsschalter, oder ?![]()