- Reaktionen
- 7.970
- Checks
- 85
Zahnarzt hat bei mir ohne Spritze Ka chance... er darf nur schauen
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
Steinigts mi ned, san meine ersten 2 Sachertorten

Alleine zu tapen ist wirklich schwierig.Des sicha...najo aber im Endeffekt war des jetzt a Ka grosse hilfe

Mit dem Gaunzkörperkondom derf er bohrn jo ah, oder?Zahnarzt hat bei mir ohne Spritze Ka chance... er darf nur schauen
ich auch .sah eher nach misslungener Mumifizierung ausAlso ich war allein zu blöd dafür. Also viel Glück![]()
Wozu brauch er a Ganzkörperkondom.....versteh i jetzt nedMit dem Gaunzkörperkondom derf er bohrn jo ah, oder?

Also, wenns so schmeckn wies ausschau daun bin i in 30 min. bei dir!
Und als Nachspeis a Pizza - Mann, was will man mehr???
Najo beim zechn hab i jo eh beide Hände frei... ja kreuz hat damals eh da masseur gemacht owa des hab i nur bis zum ersten duschen ausgehalten weil dann hat's gejuckt... owa zechn is leichterAlso ich war allein zu blöd dafür. Also viel Glück![]()
Oida der anfang von den YouTube Video klingt schon perfekt : In diesem Video lernen sie eine zeh zu tapen![]()

Ab deiner Stelle würd i beim Bärn amoi probiern.Najo beim zechn hab i jo eh beide Hände frei... ja kreuz hat damals eh da masseur gemacht owa des hab i nur bis zum ersten duschen ausgehalten weil dann hat's gejuckt... owa zechn is leichter
Ich hoffe nicht ggg ajo was sagt a für Wetter für Donnerstag?Am ende host den zeh am sesselbein festklebt...![]()
Trotzdem siacht a anderer ganz anders drauf. Glaub maNajo beim zechn hab i jo eh beide Hände frei... ja kreuz hat damals eh da masseur gemacht owa des hab i nur bis zum ersten duschen ausgehalten weil dann hat's gejuckt... owa zechn is leichter

Und wia griegst des wieda oba,Hmmm i glaub des könnt sich fast ausgehen für ganz Körper owa des klebt zu gut

Ja mach i.... owa i glaub es wird ned soweit kommen...Und wia griegst des wieda oba,
...sagst mas ,wenn'st a Hilfe brauchst !!![]()
Hob kan des ma macht...und masseur verlang 15 Euro... somit selbst ist die frau... Hob jo eh 20 Meter zum übenTrotzdem siacht a anderer ganz anders drauf. Glaub ma![]()
Mahhhh......Hob kan ders ma macht.... und da masseur verlang 15 euro...