- Reaktionen
- 178.388
- Checks
- 184
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
Owa i werd des schon schaffen...gibt ja eh videosMahhhh......tut ma leid.....aber i vasteh des, i wissat a ned wer ma des pickt
I wünsch da gutes gelingenVideo is zwar für de grosse zechn owa wird ba da klan ned anders sein
Grod wer was?Video is zwar für de grosse zechn owa wird ba da klan ned anders sein

Sonnst nimmst des Bandl hoit am Donnerstog mit, daun kaun i dirs zeign wies ned geht!Owa i werd des schon schaffen...gibt ja eh videos
Mahhhh......tut ma leid.....aber i vasteh des, i wissat a ned wer ma des pickt

Najoooo ma was es ned... meldet si wer freiwillig zum helfen![]()

I assestier den krowot !!!!

Öcha,I assestier den krowot !!!!
Sicha, beim zurschaun bin i Weltmeister!!!Do schau her.....
Bringst du eh des notwendige Wissen mit?![]()
Tut dir leicht a wos weh?Do schau her.....
Bringst du eh des notwendige Wissen mit?![]()
wann gibt's kostprobeDes gibt's... Steinigts mi ned, san meine ersten 2 Sachertorten
Verziern nu daun sans endlich fertig!
Und jz is grod da Pizzateig in Arbeit![]()
Ned wirkliTut dir leicht a wos weh?
Des wird daun ausknofeltUnd wer pickt?
Richtig Tapen is schwer. Ich würde den Physiotherapeuten wechseln! Mit der Aussage des kann jeder hat er sich selbst disqualifiziert. Ich hab einmal eine Ausbildung genossen. Lass es dir machen selber Tapen geht sicher schief! !!! Des is jetzt echt ka ScherzSo jetzt hab i so ca. 20 Meter Tape vor mir stehen und glaub i werd de halbe Nacht verbringen mit YouTube Videos um zu checken wie i des auf meine Füsse klebe so das helfen a sollen... de Aussage von meiner Physio war des is eh ur einfach des machst das selber daheim![]()