- Reaktionen
- 102.555
- Checks
- 77
Richtig.....by the way.....es liegt si wirkli guat![]()
Wahrlich, wahrlich...
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
Richtig.....by the way.....es liegt si wirkli guat![]()
Unsereiner schuftet schon während die Jugend noch im Bett liegt.
Gut dass ich mir meine Pension selbst einzahle
na dann wünsch i dir an schönen urlaub, wetter wird ja sommerlich.I lieg im Bett, weil i sehr wohlverdient Urlaub hab![]()
Dankeschön....na dann wünsch i dir an schönen urlaub, wetter wird ja sommerlich.
i lieg zwar nimmer, aber arbeiten tu i a nu net. i fang erst am 13 uhr an.
Na dann, lass ma de Männer arbeiten....![]()
.. nojo, san ma net a so,..weil heit Montog is...
,....I glaub der suacht no seine Fiass ?!? 

Wär eam noch 3 Tog herumstehnOda er liegt hoid a nu im Bettal![]()
Schaut gemütlich aus......recht hastWahrlich, wahrlich...
Morgäähn an die Runde. Es liegts nu und i hackl scho seit 4:30. Dabei bin i heit voooiiii miad. Owa da hoibe tog is jo scho hinter mir und morgen hob i bereitschoft. Vllt kann i da ausschlafn
@Mitglied #187841 schaut wirkli gmiatli aus![]()
Geht sie leider ned aus.....i hab heut nu Dienst. Aber a tratscherl wär wirkli ned schlechtSitz dann im CCA rum....wenn wen fad sein sollte ...![]()
Morgen um 9:00 San ma in Ybbs beim Weinberger. I komm allerdinxx mit VerspätungGeht sie leider ned aus.....i hab heut nu Dienst. Aber a tratscherl wär wirkli ned schlecht![]()

Ich komm sonst auch eher späterM
Morgen um 9:00 San ma in Ybbs beim Weinberger. I komm allerdinxx mit Verspätung![]()

voi liab......bin ma oba ned sicha ob si des bei mir ausgehtvoi liab......bin ma oba ned sicha ob si des bei mir ausgeht
Jo.....i reiß mi eh zaumNau hurry Up.....![]()