S
Gast
(Gelöschter Account)
Jo weils so gschamig isDes is etz as erste mal dass eine auf mei Bad schoarf is![]()
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
Jo weils so gschamig isDes is etz as erste mal dass eine auf mei Bad schoarf is![]()
Aber ned dass am End no rot anläuftJo weils so gschamig is![]()
Der Kracherl und rot? Nur von den Rotweinflecken![]()
Rotwein? I hob in meinem ganzen Leben no koane drei Flaschen zsammbracht...und da Is da Rotweinkuchen scho eingerechnetDer Kracherl und rot? Nur von den Rotweinflecken![]()
Rotwein? I hob in meinem ganzen Leben no koane drei Flaschen zsammbracht...und da Is da Rotweinkuchen scho eingerechnet![]()
In Teilzeit vielleichtAlso a Bierzipfler! hihihi
Drum hab ich mich gestern Abend zurückgehaltenSo. Bin jetzt auf weg zur firmenweihnachtsfeier. Also bleibst brav und sollt ich was schreiben - das ist mein betrunkenes ich![]()
Bei was? Baden, trinken, fotos machen, ...Drum hab ich mich gestern Abend zurückgehalten![]()
Na BeitragserstellungBei was? Baden, trinken, fotos machen, ...![]()
Hick fick cha cha chaSo. Bin jetzt auf weg zur firmenweihnachtsfeier. Also bleibst brav und sollt ich was schreiben - das ist mein betrunkenes ich![]()
Nix daHick fick cha cha cha![]()
Alle müssens dann ja a ned saNix danever fuck the office!
![]()
Ned amoi ana! Wenn i des zumpferl von an kollegen siag, wia soit i dem je wieda in die augn schaun?!Alle müssens dann ja a ned sa![]()
Alles nur SpaßNed amoi ana! Wenn i des zumpferl von an kollegen siag, wia soit i dem je wieda in die augn schaun?!
![]()
Und aus Spaß wurde Ernst...Alles nur Spaß![]()
segn muasst as eh ned...nua gspiarnNed amoi ana! Wenn i des zumpferl von an kollegen siag, wia soit i dem je wieda in die augn schaun?!
![]()