- Reaktionen
- 34.853
- Checks
- 73
und weils vo mir kumt griagst an rosaglitzer napf drauf

Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.

und weils vo mir kumt griagst an rosaglitzer napf drauf
![]()
Glitzer is vü.. owa niiiiieee niiieee nich scheiße!Host du nur annähernd a Ahnung wie lang ma den scheiß Glitzer in der Wohnung hat?![]()

https://www.amazon.de/Shit-Glitter-Glamour-original-Glitzerpillen/dp/B01M69W8TGGlitzer is vü.. owa niiiiieee niiieee nich scheiße!![]()
Glitzer is vü.. owa niiiiieee niiieee nich scheiße!![]()
ok... i nehms zruck.... da kann ma sogar moi aufn glitzer scheißen

waschbärfell... wobei i ma grad so an rosa-glitzer waschbär vorstell.... is ganz niedlichBitte?![]()
Des sagn's alle..... bin durch zufall in die gsellschaft gschlittert...
Hallo? Ich muss das Fell täglich pflegen. Das is ohne Glitzer scho a murdsdrum Hackn.waschbärfell... wobei i ma grad so an rosa-glitzer waschbär vorstell.... is ganz niedlich
mist... i hob glaubt mit meine unschuidsaugerl geht's ma durchDes sagn's alle....gilt daher nicht mehr..
![]()

na im rosa glitzer pelz is das sicher niedlicher. i bleib dabeiHallo? Ich muss das Fell täglich pflegen. Das is ohne Glitzer scho a murdsdrum Hackn.
Da brauch i des komische Flankerlwer ned a no![]()

Wennstas nochher wieder feinsäuberlich wegputzt, vo miraus. Aber: wehe i find no a Flankerl, dann glitzerts bei dir. Im Arsch nämlichna im rosa glitzer pelz is das sicher niedlicher. i bleib dabei![]()
mocht da staubsauger roboter, wird scho hinhaun.Wennstas nochher wieder feinsäuberlich wegputzt, vo miraus. Aber: wehe i find no a Flankerl, dann glitzerts bei dir. Im Arsch nämlich![]()
Mhm, mhm. Der Herbert reisst nix, der verteilt den Glitzer nur. Alles scho probiertmocht da staubsauger roboter, wird scho hinhaun.
muas i dann de kapseln vom @Mitglied #27287 fressen dass i im arsch glitzer?
aso is des?Mhm, mhm. Der Herbert reisst nix, der verteilt den Glitzer nur. Alles scho probiert
Nana, i blas dir den Glitzer direkt indn Popo![]()
So is des!aso is des?
Bitte ich esse geradewär mal was für an arschfickfreitag... da könnts dann de nudel in glitzer tunken![]()