A
Gast
(Gelöschter Account)
Das war das, was ich gemacht habe. Seither trete ich für eine Helmpflicht für Heimtrainerpiloten ein.Das war nicht meine Frage![]()
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
Das war das, was ich gemacht habe. Seither trete ich für eine Helmpflicht für Heimtrainerpiloten ein.Das war nicht meine Frage![]()
Ausgesperrt - sowas tut ma ned
Ich habe nur jemanden nach dem werten Befinden gefragt![]()
Ich habe nur gefragt ob er "mit dem Heimtrainer beim Bergabfahren gestürtzt" ist - im Kontext des eigenartigen Verhaltens des Gesprächspartners eine berechtigte, und vor allem zutiefst besorgte, Frage.Hi,
naja, ein "Sonst grhts Dir noch gut" oder ein "Bist Du noch ganz gsund?" sind nicht unbedingt "Fragen nach dem Befinden" ....
LG Tom
Immerjetzt schon![]()
Suntom

Vielleicht hots an Hawara und koa Zeit mehr fia unsDe is hoit gscheiter wie wir...![]()
Vielleicht hots an Hawara und koa Zeit mehr fia uns
Im Gegensatz va dir di wos uns nur vaoarscht![]()

Bist jo trotzdem a FescheAmen...
Oder wer wen...??!!!
Aber verarschen tua i eich wirklich ned!!
Netta a bissl necken....![]()
Du tauast schou gern vaoarschn, obwui du die Leit gor nit kennstAmen...
Oder wer wen...??!!!
Aber verarschen tua i eich wirklich ned!!
Netta a bissl necken....![]()
Du tauast schou gern vaoarschn, obwui du die Leit gor nit kennst
Owa des is dei Entscheidung
I bin a nur zan Spaß do,wauns vü a nit glabn, owa du gfoist ma trotzdemErnilein...i bin nur zum Spaß im Forum, i such nix und niemand und drum brauch i mi ned verstellen und i mach ma hoit da herinnen einfach mei billige Gaudi...ned mehr und ned weniger...
Falls es dich beruhigt -> i sekkier nur wen, der ma sympathisch is oder zumindest nu ned unguad aufgfoin...![]()
Umd ihr Klumpert hats a ois verdraht....Vielleicht hots an Hawara und koa Zeit mehr fia uns![]()
Vor Weihnachten kummts wieder......Umd ihr Klumpert hats s ois verdraht....
Ah sie kummt eh a wieda, najo, i bin a wieda kemmanVor Weihnachten kummts wieder......