- Reaktionen
- 31.302
- Checks
- 18
Hör auf... i kann des nicht mehr lesn..Schamhaar
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
Hör auf... i kann des nicht mehr lesn..Schamhaar
Arschharre sind da liba?Hör auf... i kann des nicht mehr lesn..![]()
Des kontrollier i wiederum nedHeiße...![]()
Willst bei uns anfangen? Fast neichs Auto, nette Kollegen, an Freischaden pro Monat.
Na, de werden ned hinich davon.... manchmal hod mei GöGa sogar scho an kleinen Defekt beim putzen entdeckt und somit is a gröbere Reparatur erspart gebliebenWirklich, an Traktor kann ma putzn?? Net sag, an LKW eppa a??
Wern die da net hin davon? I man, wegnem Wasser?
Owa i hob Spinnereien durchs woschn a scho ghobtNa, de werden ned hinich davon.... manchmal hod mei GöGa sogar scho an kleinen Defekt beim putzen entdeckt und somit is a gröbere Reparatur erspart geblieben![]()
Willst auch auf mei Igno - Listn?Arschharre sind da liba?
Viele kleine Defekte vergehn vo söba wieder wenn mas konsequent ignoriert.Na, de werden ned hinich davon.... manchmal hod mei GöGa sogar scho an kleinen Defekt beim putzen entdeckt und somit is a gröbere Reparatur erspart geblieben![]()
Du musst von der Höhe das Gewusel da unt gelassen beobachten.Nicht wirklich, hab meinen CE nicht mehr verlängert und damit ehrwürdig zu Grabe getragen.
Vor allem: ich halt ja die ganzen Idioten rund um mich auf ihren Rollern, Fahrradeln, Motorrädern und Autos schon so nur mehr schwer aus, im Laster packert ich's ja gar nicht ...![]()
Du musst von der Höhe das Gewusel da unt gelassen beobachten.
Von Vorteil ist auch a Schneeplattn vurn; auch genannt Beruhigungsplatte (für PKW Fahrer)
Also Ausdauer und hartnäckig sein is gfrogtViele kleine Defekte vergehn vo söba wieder wenn mas konsequent ignoriert.
Also hob i bei mein Valtra a a BeruhigungsplatteDu musst von der Höhe das Gewusel da unt gelassen beobachten.
Von Vorteil ist auch a Schneeplattn vurn; auch genannt Beruhigungsplatte (für PKW Fahrer)

Na ich drah anfoch den kasettenrecorder LAutaAlso Ausdauer und hartnäckig sein is gfrogt![]()
Die Meisten kennen jo gor koane Kasetten mehrNa ich drah anfoch den kasettenrecorder LAuta![]()
Ne de glabn alexa singt den tom doolyDie Meisten kennen jo gor koane Kasetten mehr

Wor des a Freid wia da nächste Radio Autoreverce hatteDie Meisten kennen jo gor koane Kasetten mehr
Wor des a Freid wia da nächste Radio Autoreverce hatte
Des Pech hob i im Auto ned ghobt, owa irgend a so a olta Kochl im Haus wor a so a VampirSolang a ned des Bandl gfressn hod![]()