- Reaktionen
- 2.813
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
des gfüh hobi a. du nimmst ma wenigstens de geilen oidn notbremsn obKoa Spaß Oider....ohne mi werads zach für di do herin![]()
und wen meinst da?des gfüh hobi a. du nimmst ma wenigstens de geilen oidn notbremsn ob![]()
ja deine Lieblingsuserinmarlene?![]()
Bam Oider ...für di blos de schoafen Hasen ....mir is a gscheide Brotzeit eh liaberdes gfüh hobi a. du nimmst ma wenigstens de geilen oidn notbremsn ob![]()
ja deine Lieblingsuserinbehauptet Wikipedia zumindest
![]()
ja da hab ich das gerade gelesenwikipedia?![]()
du kennst de marlene nimma? wikipedia sagt dir nix, aber dein passwort hast ned vergessen.wikipedia?![]()
du kennst de marlene nimma? wikipedia sagt dir nix, aber dein passwort hast ned vergessen.![]()
is verständlich. de brotzeit jammert a ned über an zu klan schwanzBam Oider ...für di blos de schoafen Hasen ....mir is a gscheide Brotzeit eh liaber![]()
Bledsinndenk mi wird mal niemand vermissen
Ja und vor allem, wennst de varamt host is hinterher a Ruais verständlich. de brotzeit jammert a ned über an zu klan schwanz![]()
da musst dann net kuschelnJa und vor allem, wennst de varamt host is hinterher a Rua![]()
e ned, aufstehn, ausschütteln und gehnda musst dann net kuscheln![]()