- Registriert
- 9.5.2012
- Beiträge
- 3.498
- Reaktionen
- 16.765
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
hom ma net,wiedaschaun!!Ich steh auf 75 B!![]()
Ich auch denn die tun mir echt leid!Würd ich gern al sehn!!
oiso braucht ma bei dir händ wie a klodeckl...hom ma net,wiedaschaun!!![]()
tz....des hättst schu dezenter beschreim kinnaoiso braucht ma bei dir händ wie a klodeckl...![]()
jo wie jetzt....tz....des hättst schu dezenter beschreim kinna![]()
Gibt es glaube es mir! Gibt sogar k und manchmal auch L!

Und dann gibt's die, welche man über die Schultern schupft und als Rucksack trägt!![]()
na so in etwa:jo wie jetzt....
du bist jo immer fürs direkte![]()
woih!oba bei hosntrager wird bei mir nix feicht. de find i schreckli!!'![]()
nau wos jetzt.....kla oda groß..........na so in etwa:
fiar deine mini-tepf reichn sicha lilliputhänd,gö esther?!![]()
nau wos jetzt.....kla oda groß..........
sans de glockn von da dorfkirchen oder die vom stephansdom![]()
nau jo ma muss scho aufpassn........wenn die dame über dir is und hat so große glockn musst achtsam sein..das du ned dastickstHauptsache sie läuten![]()
nau jo ma muss scho aufpassn........wenn die dame über dir is und hat so große glockn musst achtsam sein..das du ned dastickst![]()
...de vom kirchnwirt u glei werdns f di läutn,wennst nu länga so neigierig bistnau wos jetzt.....kla oda groß..........
sans de glockn von da dorfkirchen oder die vom stephansdom![]()
... hehe... i kenn schu dei todesursoche:Diese Gefahr habe ich unterschätzt. Ich werde drauf Acht geben![]()
vasprochn.....i kummat demnächst noch OÖ.....daun kenn mas läutn lossn...de vom kirchnwirt u glei werdns f di läutn,wennst nu länga so neigierig bist![]()
tut leid,i loß nur in NÖ läutnvasprochn.....i kummat demnächst noch OÖ.....daun kenn mas läutn lossn![]()
... hehe... i kenn schu dei todesursoche:
aualvolles erstickn wg 90M![]()
tut leid,i loß nur in NÖ läutn![]()