N
Gast
(Gelöschter Account)
Hob i da eigentlich scho moi gsogt das I sehr froh darüber bin so einen wundervollen Menschen wie dich kennen gelernt zu haben
asooo ja dann kenn i mi aus
ach ja und wegn dem "" wir sehn uns bald
![]()
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
Hob i da eigentlich scho moi gsogt das I sehr froh darüber bin so einen wundervollen Menschen wie dich kennen gelernt zu haben
asooo ja dann kenn i mi aus
ach ja und wegn dem "" wir sehn uns bald
![]()
Wow...bondaged sich da was an ggHob i da eigentlich scho moi gsogt das I sehr froh darüber bin so einen wundervollen Menschen wie dich kennen gelernt zu haben![]()
No wos jeatztRed erm nix ei
![]()

BondagedWow...bondaged sich da was an gg
geil 
Na nix, i vasuach jo nur mein Popöchen zu rettenNo wos jeatzt![]()
Dein geilen A meinst..der schreit doch noch a paar beißenden streicheleinheiten. I vergönns dirNa nix, i vasuach jo nur mein Popöchen zu retten![]()
Dein geilen A meinst..der schreit doch noch a paar beißenden streicheleinheiten. I vergönns dir![]()

Stimmt...des bin net i, mah de gurkn nervt in mir....de denkt so goarschtig

Hob docht morgen Pucking @Mitglied #440056Is no wer morgen im sassari.. @Mitglied #35247, @Mitglied #455103 @Mitglied #429837 @Mitglied #187841 , @Mitglied #398083 und a paar herrn der schöpfung natürlich auch![]()

Mittwoch is...da bin i gespaltenaber hallo...wos is denn mit dir heit los
![]()
Ajoooo ..natürlich des mein i eh.Hob docht morgen Pucking @Mitglied #440056![]()

De Gurkn soist a fürn Salat hernehmaStimmt...des bin net i, mah de gurkn nervt in mir....de denkt so goarschtig![]()
De Gurkn soist a fürn Salat hernehma![]()
Wer do goarschtig is!!!Des mochst guatI pass mi nur an![]()