- Registriert
- 3.8.2007
- Beiträge
- 2.824
- Reaktionen
- 3.588
- Checks
- 17
Bin im Büro mir is wuascht![]()
Bin auch in der Arbeit!
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
Bin im Büro mir is wuascht![]()

so a pause kann schon gut tun...guade besserung an babs und a dir ois guadeSodala manche sehe wir eh am Tiroler Stammi wieder, bis dahin mal eine kleine Ef Pause
Bleibts gsund und vorallem geil wünschen euch Einstweilen was![]()

In der küche woarn ma scho, unanständig wern wir jetzt donn, in a poor minuten. Zipfi is qoschn, zähnputzt is a. Muschi nu rasiern das ned so krozt und los geht's mit der anständigen Unanständigkeitich mach mich mal auf in die küche, wünsch euch noch einen schönen samstagabend und werdets mal a bissal unanständig derweil![]()

In der küche woarn ma scho, unanständig wern wir jetzt donn, in a poor minuten. Zipfi is qoschn, zähnputzt is a. Muschi nu rasiern das ned so krozt und los geht's mit der anständigen Unanständigkeit
Nix konn ma recht mochn, wirklich goar nixSo genau woit mas nit wissen...![]()


guten MorgenGuten Morgen in die Runde![]()

