- Reaktionen
- 3.572
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
Des Cola
is leerOk, hab i net g’wusst, war zwar a Zeit lang mei Firmenheadquarter dort, Haus vom ChefGroß-Enzersdorf
War immer scho Enz, oder enzasdorf
Tschick am Tisch
Des is mei Ghetto kwasiOk, hab i net g’wusst, war zwar a Zeit lang mei Firmenheadquarter dort, Haus vom Chef…
I bin Multitasking oder so... halbe Stunde schwimmen.. sonnen er schreibenbei dem Schreibtempo heute (ich weiß, ich bin mitschuld), könnte man vermuten, dass wir alle wegen eines Schneesturms zu Hause eingesperrt sind und es nicht ein traumhafter Tag da draußen ist
Du schreibst während des Schwimmens?I bin Multitasking oder so... halbe Stunde schwimmen.. sonnen er schreiben![]()
na bei mir daham natürlich
![]()
Die Lavendelblüten, wo gestern noch wild rumgemacht wurde
Und warum muss Ma sowas schreiben, wenn Ma ja Ahnung hat?Waun wer an misslungenen Scherz mocht und des ah einsiacht und ned behorrt drauf, daun kunntat ma des scho ah oafoch akzeptieren und ned drauf herumreiten.
Jet Tankstö‘Des is mei Ghetto kwasi![]()
Na, des hob i nie gmocht. Außa tanken moch i durt nixJet Tankstö‘![]()
De Aussoge söbst muaß ma ned akzeptieren. Oba, dass ma den Fehler hinterher einsieht, des eventuell scho.Und warum muss Ma sowas schreiben, wenn Ma ja Ahnung hat?
Wenn Ma die Leit net kennt, erst kürzlich vo da Partie is? Warum muss Ma deppat stichln?
Muss Ma net akzeptieren, na![]()
Die Lavendelblüten, wo gestern noch wild rumgemacht wurde![]()
Beste Eisauch mal den sommer genießen!
Anhang anzeigen 10393184
Eventuell, nachdem darauf aufmerksam gemacht wurde.De Aussoge söbst muaß ma ned akzeptieren. Oba, dass ma den Fehler hinterher einsieht, des eventuell scho.
Was Du scho wieda denkst, hab nur g‘mant, weil ma dort bis in de Nacht eine no Notrationen einkaufen kannNa, des hob i nie gmocht. Außa tanken moch i durt nix
Dankeeeee!Ich kann euch da nur zustimmen....und ich bin trotz meiner "Baustellen"..... auch ein glücklicher Mensch..... und dazu tragen auch einige ganz liebe Menschen bei.... die ich hier im EF kennengelernt habe.
Es ist mal an der Zeit..... dafür ein DANKESCHÖN dazu lassen.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

JUP !!also muss er ersetzt werden
I hob gmant de gaunzn coolen kids, de mit den Leasingautos da Eltern dort herumlungernWas Du scho wieda denkst, hab nur g‘mant, weil ma dort bis in de Nacht eine no Notrationen einkaufen kann
Von was anderem waß i garnix