G
Gast
(Gelöschter Account)
Sehr gern..... hob eh scho gsogt wir mochn a WeinseminarDo gfrein wir @Mitglied #444228 und scho drauf.
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
Sehr gern..... hob eh scho gsogt wir mochn a WeinseminarDo gfrein wir @Mitglied #444228 und scho drauf.
gibts ein whisky seminar auch?Sehr gern..... hob eh scho gsogt wir mochn a Weinseminar![]()
Da mag i a dabeiseinSehr gern..... hob eh scho gsogt wir mochn a Weinseminar![]()
Seminare dauern aber mehrere TageSehr gern..... hob eh scho gsogt wir mochn a Weinseminar![]()

Das machst du mit @Mitglied #490845gibts ein whisky seminar auch?![]()
Do muast owa brav sei, zruckreden gibts a ned gö!Da mag i a dabeisein![]()

Du erscheine mal bei einem Stammtisch, dann schauen wir weiterDa mag i a dabeisein![]()
Waunst an Somilje brauchst daun sogst mas!Sehr gern..... hob eh scho gsogt wir mochn a Weinseminar![]()
Sunst gibts glei hiebe aufs getriebeDo muast owa brav sei, zruckreden gibts a ned gö!![]()

Bei mir sicha nedgibts ein whisky seminar auch?![]()
Genau du wast des joDo muast owa brav sei, zruckreden gibts a ned gö!![]()
Genau dieWaunst an Somilje brauchst daun sogst mas!![]()
![]()
das klingt wie ein Befehl ggDas machst du mit @Mitglied #490845
Des wor anadas klingt wie ein Befehl gg
Meine KnieGenau du wast des jo![]()

So langsam in M.... kan bledsinn ehredest passt des schoMeine Knie![]()
lach ..ich nehme nie Befehle anDes wor ana![]()
Guade Nochtich geh meine gemütliche Matratze suchen, um mich auf morgen vorzubereiten
wünsch Euch noch einen gemütlichen Abend und eine gute NAcht![]()